گلکسی نوت ۷ های داخل آمریکا از ۲۵ آذر دیگر قابل شارژ نخواهند بود!

گلکسی نوت ۷ های داخل آمریکا از ۲۵ آذر دیگر قابل شارژ نخواهند بود!

با اینکه گلکسی نوت ۷ های سامسونگ گوشی هایی خطرناک شناخته شدند و بارها و بارها در اخبار منفجر شدن و آتش گرفتن آنها را خوانده ایم، اما هنوز در آمریکا کسانی هستند که منتظر معجزه هستند و هنوز از گوشی نوت ۷ شان استفاده می کنند. طبق یک گزارش جدید سامسونگ قصد دارد از تاریخ ۱۵ دسامبر(۲۵ آذر ماه) امکان شارژ شدن گوشی های نوت ۷ در آمریکا را غیر فعال کند. آخرین آپدیت نرم افزاری این گوشی که چند هفته پیش در آمریکا منتشر شده بود هم امکان شارژ گوشی را فقط تا ۶۰% فراهم می کرد.

در تاریخ مذکور یعنی ۲۵ آذر ماه  گوشی های نوت ۷ در برخی دیگر کشور ها مانند کانادا، استرالیا و نیوزلند، نیز امکان استفاده از اتصال سیم کارت را از دست خواهند داد. تمام این کارها برای این است که کاربران نوت ۷ که هنوز در حال استفاده از این گوشی هستند مجبور شوند گوشی شان را به سامسونگ برگردانند. البته همانطور که قبلا اشاره کردیم، سامسونگ برای این کاربران شرایط ویژه ای در نظر گرفته است. مثلا تمام پول آنها را بر می گرداند یا می توانند گوشی های دیگر گلکسی را با دریافت ما به تفاوت هزینه جایگذین نوت ۷ کنند.

با این وجود و تمام محدودیت ها، طبق آمار هنوز ۱۵ درصد از نوت ۷ های فروش رفته در آمریکا در حال استفاده می باشند و کاربران آنها را با سامسونگ تحویل نداده اند. با این وجود سامسونگ سعی دارد تا با اعمال محدودیت هایی جدید کاربران را وادار به بازگرداندن نوت ۷ های خطرناک کند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar