کنسول پلی استیشن ۴ در هفته آینده با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می رسد

کنسول پلی استیشن ۴ در هفته آینده با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می رسد

هر چه بیشتر به سال نوی میلادی نزدیک تر می شویم، تخفیفات محصولات مختلف هم بیشتر می شود. اگر شما هم دوست دارید تا از این تخفیفات استفاده کنید، می توانید هفته آینده کنسول پلی استیشن ۴ را با قیمت ۲۵۰ دلار خریداری نمایید. در سه شنبه این هفته هم لیست جدیدی از تخفیفات پلی استیشن استور منتشر کردیم که با توجه به آن می توانید بازی های زیادی را با تخفیف مناسبی دریافت کنید. البته کسانی که اکانت پلاس دارند از تخفیف بیشتری برخوردارند. علاوه بر آن به طور ماهیانه دو بازی برای آن ها رایگان می شود که می توانند آن ها را دانلود نمایند.

اما تخفیف جدیدی که سونی برای کنسول پلی استیشن ۴ اسیم به همراه یک بازی Uncharted 4 گذاشته مانند همان تخفیفی است که در روز جمعه سیاده دیدیم. شما می توانید از این تخفیف که از هفته آینده آغاز می شود استفاده کرده و باندل پلی استیشن ۴ اسلیم و بازی Uncharted 4 را با قیمتی معادل با ۲۵۰ دلار خریداری نمایید. خود سونی هم به طور رسمی در این باری اظهار نظر کرده:

ما پیش تر از این تخفیف در روز جمعه سیاه استفاده کردیم و از فروش پلی استیشن ۴ بسیار راضی بودیم. بنابراین باز هم تصمیم گرفتیم این تخفیف را برای مشتریانمان قرار دهیم.

 

شرکت سونی همچنین اعلام کرده بود که در جمعه سیاه فروشی بی سابقه در تاریخ این شرکت را تجربه کرده. البته آمار دقیق از میزان دقیق فروش خود منتشر نکرده اما با وجود تخفیفات عالی این شرکت اصلا هم بعید نیست که چنین اتفاقی افتاده باشد. سال ۲۰۱۷ سال بسیار مهمی برای هر دو شرکت کنسول ساز است. آن طور که به نظر می رسد، اسکورپیو با قدرتی که دارد برگ برنده مایکروسافت باشد. اما نسل گذشته به ما ثابت کرد که محتوا نقش مهمتری را نسبت قدرت سخت افزاری ایفا می کند. برای همین هم بود که کنسول پلی استیشن ۳ توانست خود را بالاتر از اکس باکس ۳۶۰ بکشد. سونی هم با معرفی چندین بازی انحصاری فوق العاده می تواند پاسخ محکمی به مایکروسافت دهد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar