۱۰ گوشی مورد انتظاری که سال ۲۰۱۷ رو نمایی خواهد شد

۱۰ گوشی مورد انتظاری که سال ۲۰۱۷ رو نمایی خواهد شد

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶، شایعات و گمانه زنی ها در مورد گوشی هاس سال دوم هر روز بیشتر می شود و طرفداران تکنولوژی به صبرانه منتظر رونمایی از پرچمداران برندهای مطرح در سال پیش رو هستند.

از بسیاری از جهات سال ۲۰۱۶ یک سال انتقالی بود، یک سال هموار برای برای گوشی های هوشمند و رشد گوشی های خوبی که دارای تغییرات مهم یا پیشگامانه نبودند. طراحی گوشی ها نیاز به یک باز بینی داشت، بنابراین اکثرا گوشی ها در طراحی بدنه از فلز استفاده کرده و یا بدنه شیک شیشه ای داشتند. استاندارد های این بخش بسیار بالاتر از قبل می باشد.

این روند قطعا در سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد داشت، استفاده از پلاستیک های ارزان برای ساخت گوشی های هوشمند تقریبا رو به پایان است. کاربران در سال ۲۰۱۶ نشان دادند که دیگر نمی توانند حافظه های داخلی را تحمل کنند. این روزها حافظه ۱۶ گیگابایتی در حال انقراض است و ممکن است در سال ۲۰۱۷ با یک جهش بزرگ حافظه ۶۴ گیگابایتی به یک استاندارد برای گوشی های هوشمند تبدیل شود.

با این حال با شایعاتی که منتشر شده است ممکن است اپل بزرگترین انقلاب را در طراحی آیفون انجام دهد. در اینجا ما به پیش بینی گوشی هایی که احتمالا در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد پرداخته ایم و به بررسی ویژگی های آنها می پردازیم.


۱۰- HTC Ocean

تاریخ احتمالی عرضه: بهار ۲۰۱۷

کاملا واضح است که HTC از روزهای طلایی خود دور شده است. مشکلات مالی و موقعیت متزلزل در بین حامل های آمریکایی ( HTC10 با بیش از ۱۰ حامل آمریکایی قطع ارتباط کرده اس) آینده این شرکت را نامشخص کرده است. با این حال، تمام شایعات حاکی از آن است که این شرکت در حال تلاش است و می خواهد با بهترین ها رقابت کند. پرچمدار HTC در سال ۲۰۱۷، گوشی HTC Ocean خواهد بود، شایعات بیانگر این است که این گوشی دارای ویژگی های نوآورانه ای چون سیستم تشخیص فشار که با آن می توانید صدا را کنترل کنید مجهز است. با حضور دستیار گوگل و دوربین دوگانه انتظاز می روید که در بهار ۲۰۱۷ از این گوشی رونمایی شود.


۹- سونی اکسپریا نسخه ۲۰۱۷

تاریخ احتمالی عرضه: بهار ۲۰۱۷

 

سونی یک شرکت بسیار بزرگ است که قابلیت هایی بالاتر از ساخت گوشی های موبایل دارد. سری گوشی های سونی اکسپریا در آمریکا فروش محدودی داشت و در آسیا و اروپا هم فاصله زیادی تا گوشی های پر فروش داشت. اما آنها برای حفظ خود و فروش بیشتر یک برنامه خوب دارند، هر شش ماه یکبار یک گوشی جدید معرفی کنند. انتظار می رود که سونی اکسپریا نسخه ۲۰۱۷ ارتقاء یافته باشد، این گوشی مجهز به آخرین پردازنده کوالکام بوده و سونی توجه زیادی به سیستم لمسی و جزئیات این گوشی کرده است.


۸- گوشی جدید موتو

تاریخ احتمالی عرضه: تابستان ۲۰۱۷

گوشی موتو زد ساخته شده توسط لنوو یکی از عجیب ترین گوشی های سال ۲۰۱۶ بود. موتو زد قابلیت تبدیل شدن به بلندگو، ویدئو پرژکتور، باتری اضافه و چند حالت دیگری را داشت که ایده جالبی بود. انتظار می رود که این قابلیت ها در سال ۲۰۱۷ دو برابر بشود. بیش ار ۲۰ قابلیت جدید با استفاده از تراشه و تکنولوژی جدید در این گوشی به کار خواهد رفت و در تابستان ۲۰۱۷ نیز از آن رونمایی خواهد شد.


۷- هوآوی P10

تاریخ احتمالی عرضه: آوریل ۲۰۱۷

هوآوی نامیست که در آمریکا طرفداری ندارد اما در سرتاسر جهان در حال پیشرفت می باشد. این شرکت که در چین قرار دارد با سرعت در حال پیشرفت در اروپا و سایر کشورها می باشد. این شرکت پس ار سامسونگ و اپل سومین شرکت تولید گوشی های هوشمند می باشد، این شرکت همچنین در حال بهبود طراحی، رابط کاربری، عملکرد و دوربین گوشی هایش می باشد. انتظار می رود که هوآوی P10 از پرچمداری قبلی هوآوی یعنی P9 موفق تر بوده و ما انتظار داریم که در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده شده و بدنه آن از فلز باشد و طراحی شیکی داشته باشد.


۷- وان پلاس ۵

تاریخ احتمالی عرضه: تابستان ۲۰۱۷

وان پلاس موفقیت شگفت انگیزی در سال ۲۰۱۶ داشت. این شرکت که همیشه متعهد بود محصولات گرانقیمتی را تولید نکند، در سال ۲۰۱۶ دو مدل عالی و قابل توجه وان پلاس ۳ و ۳T را عرضه کرد. گوشی باریک، با کیفیت ساخت عالی، عملکرد روان و قابلیت شارژ سریع، باعث شد که صف های طولانی برای خرید این گوشی های تشکیل شود.  نیازی به گفتن نیست که انتظارات از وان پلاس ۵ بسیار بالاست (شایعات می گویند که به دلیل بد شانسی وان پلاس باید از شماره وان پلاس ۴ گذر کند). انتظار می رود که وان پلاس ۵ دارای بدنه ای قوی و بروز ترین سخت افزار باشد.


۵- LG G6

تاریخ احتمالی عرضه: بهار ۲۰۱۷

LG G5 یک فاجعه برای الجی شرکت به حساب می آید. تعداد کمی از این گوشی مدولار به فروش رفت و هیچی یک از سه ماژول آن چندان مفید نبود. شایعات مبنی برآن است که G6 به طور کامل تصحیح شده است. ال جی دوباره از طراحی مدولار به طراحی سنتی روی آورده است و منتظر دیدن این گوشی در بهار ۲۰۱۷ هستیم.


۴- نوکیا به بازار گوشی های هوشمند بر می گردد

تاریخ احتمالی عرضه: بهار ۲۰۱۷

نوکیا هیچوقت در آمریکا محبوب نبوده، اما در سایر کشورها و اروپا دارای یک فناوری اختصاصی بوده است. این شرکت گوشی ۳۳۱۰ را یادآوری می کند که در آن زمان توجه علاقه مندان را به خود جلب کرد.نوکیا در سال ۲۰۱۷ دو گوشی جدید را معرفی خواهد کرد. این گوشی ها دارای سیستم عامل اندروید بوده و هر دوی آنها در کشور چین ساخته می شود، اما طراحی و ویژگی های اختصاصی آن توسط نوکیا انجام می شود. ما انتظار شگفتی نداریم اما امیدواریم که یک محصول خوب باشد.


۳- نسل دوم گوگل پیکسل

تاریخ احتمالی عرضه: اکتبر ۲۰۱۷

گوگل پیکسل XL یک شگفتی بزرگ در سال ۲۰۱۶ محسوب می شد. اولین گوشی گوگل که دارای یک رابط کاربری روان اندروید بود، از بهترین پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ در آن استفاده شده بود، دوربینی فوق العاده و طراحی جذابی داشت. آیا می دانستید که گوگل، طراحی و انتشار پیکسل را با عجله انجام داده بود؟ در سال ۲۰۱۷، این شرکت فرصت خوبی برای تولید محصول دارد و ما امید زیادی به نسخه بعدی این گوشی داریم. پس از یکسال تجربه کار با دستیار گوگل، باید ببینیم که این شرکت چگونه از هوش مصنوعی در گوشی جدید استفاده خواهد کرد.


۲- سامسونگ گلکسی S8 و S8 edge

تاریخ احتمالی عرضه: مارس-آوریل ۲۰۱۷

بعد از شکست نوت ۷، سامسونگ به گلکسی S8 و S8 edge برای بازگشت به جایگاه خود نیازمند است. گلکسی S7 edge یکی از بهترین دستگاه های سال بود و خانواده S8 برای ادامه این راه باید از طراحی خیره کننده فلز و شیشه، بالاترین نوع پردازنده و دوربین های دوگانه بسیار سریع استفاده کند. ما همجنین شنیده ایم که دوربین جلوی گلکسی S8 ارتقاء یافته و قابلیت فوکوس خودکار به آن اضافه شده اما فعلا از سیستم دوربین دوگانه خبر نیست.


۱- اپل آیفون ۸

تاریخ احتمالی عرضه: اواخر سپتامبر ۲۰۱۷

آیفون، پرفروشترین گوشی هوشمند جهان می تواند بزرگترین طراحی مجدد تاکنون را داشته باشد. سال ۲۰۱۷ دهمین سالگرد آیفون می باشد و وقت آن رسیده که از تکنولوژی هیچان انگیز جدیدش رونمایی کند و صفحه نمایش آن کمی قوس دار باشد. اگر علاقه مند به دیدن این تکنولوژی هستید می توانید گوشی شیائومی MI mix را بررسی کنید که از این تکنولوژی چشم نواز استفاده کرده اند. چندین تراشه قدرتمند در کنار سیستم عامل قوی iOS و منابع غنی برنامه می تواند شما را برای دیدن آیفون هیجان زده کند. این می تواند اولین بار باشد که اپل از سیستم شارژ بی سیم استفاده می کند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar