تاخیر در عرضه Airpod های اپل، احتمالا بخاطر مشکلات فنی است

تاخیر در عرضه Airpod های اپل، احتمالا بخاطر مشکلات فنی است

پس از معرفی آیفون ۷ و حذف جک هدفون از آن، اپل یک اکسسوری جدید برای آیفون معرفی کرد. هدفون های جدید این شرکت که با نام AirPod شناخته می شوند، به طور بی سیم به گوشی وصل خواهند شد. اما پس از اینکه چند ماه از معرفی آن ها می گذرد، کاربران هنوز نتوانسته اند آن ها را تحویل بگیرند. چرا که این محصول ظاهرا با مشکلات فنی مواجه است که اپل در حال بررسی آن هاست.

در خبری هم که چندی پیش منتشر کردیم، مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک، شخصا به ایمیل یکی از کاربران که در همین مورد سوال کرده بود پاسخ داد. وی در ایمیلی که به عنوان پاسخ ارسال کرده بود اعلام کرد که اپل در حال بررسی و حل مشکلات احتمالی است و احتمالا این هدفون قبل از تعطیلات ۲۰۱۷ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

اما خبر جدیدی که نقل محافل مختلف شده، حاکی از آن است که هدفون های جدید شرکت اپل با مشکلات فنی هستند. مشکل اصلی از آن جا نشات می گیرد که هر کدام از این هدفون ها به صورت جداگانه امواج بلوتوث را از آیفون یا مک دریافت می کنند. بنابراین Sync یا هماهنگ کردن آن ها بسیار مهم است. هیچکس دوست ندارد هدفونی داشته باشد که چیزی که پخش می کند در دو گوشی هماهنگ نباشد.

برندهای دیگری که هدفون های بلوتوثی می سازند، تنها از یک چیپ برای دریافت امواج بلوتوث استفاده می کنند. همانهنگ کردن دو گوشی نه تنها چالشی جدید برای این شرکت محسوب می شود، بلکه بسیاری نگران این موضوع هستند که شارژ یکی از گوشی ها حین پخش آهنگ تمام شود.

AirPod

اگر واقعا چنین مشکلی عامل تاخیر در عرضه هدفون های اپل باشد، این شرکت ممکن است طراحی آن ها را به طور کلی تغییر داده یا یک راه حل برای آن پیدا کند. به هر حال امیدواریم که اپل یک محصول نصفه و نیمه را عرضه نکند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar