مدیران رده بالا HTC تائید کردند که این شرکت کار روی پرچمدار آینده را متوقف نکرده اند!

مدیران رده بالا HTC تائید کردند که این شرکت کار روی پرچمدار آینده را متوقف نکرده اند!

HTC در موقعیت بدی قرار دارد، تعداد کمی از گوشی های HTC 10 به فروش رفته است و در آمریکا عملکرد بسیار بدی داشته است و در همین چند ماه اندک تصمیم به جمع آوری آن قبل از موعد مقرر گرفته شده است.

کاهش فروش HTC سالهاست که ادامه دارد، در حالی که کار بر روی یک پرچمدار دیگر توسط این شرکت ناظران خارجی را متعجب کرده است.

پاسخ HTC رسا و واضح است، جف گوردون مدیر ارشد روابط عمومی HTC می گوید:

بله، HTC دست از کار نمی کشد و واقعیت این است که سخت در حال کار روی پرچمداران آینده است.

به کلمه “پرچمداران” توجه کنید نه پرچمدار.

جف گوردون در توئیتر خود نوشت:

اگر شما به پنجره های درون این عکس به اندازه کافی خیره شوید، خواهید دید که کارکنان HTC به سختی در حال کار روی پرچمداران آینده هستند.

— Jeff Gordon (@urbanstrata) December 8, 2016

 

هرگونه اطلاعات بیشتر؟ HTC در روزهای اخیر کاملا سکوت کرده است، اما ما سعی می کنیم اطلاعات بیشتری درباره این شرکت به دست آورده و خود را به روز نگه داریم.

تا کنون ما فقط به شایعات ناقص تکیه می کنیم. یک دستکاه که به HTC Ocean معروف است جانشین HTC 10 خواهد شد. انتظار می رود که طراحی HTC Ocean شبیه به HTC 10 باشد، اما این گوشی جدید چند ترفند ابتکاری خواهد داشت. یک سیستم کنترل لمس حساس به فشار که با کشیدن انگشت می توان صدا را تغییر داد و چندین عملیات دیگر را انجام داد. چند ویژگی در رابط کاربری جدید، ادغام دستیار گوگل و استفاده از سیستم دوربین دوگانه از دیگر قابلیت های پرچمدار آینده HTC می باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar