گلکسی A5،A3 و A7 طراحی مجدد و مشخصات، ۷ ویژگی جدید که ما می خواهیم.

گلکسی A5،A3 و A7 طراحی مجدد و مشخصات، ۷ ویژگی جدید که ما می خواهیم.

سال گذشته در این زمان، سامسونگ محصول ۲۰۱۶ سری گوشی های گلکسی A را معرفی کرد و شایعات و بررسی ها درباره آن آغاز شد. همچنین ممکن است سامسونگ گلکسی A5،A3 و A7  نسخه ۲۰۱۷ را در این ماه معرفی کند. این گوشی ها مورد طراحی مجدد قرار گرفته اند و به نظر می رسد ویژگی هایی که در سال ۲۰۱۷ متداول خواهد بود برای این گوشی در نظر گرفته اند، مانند پورت USB-C و احتمالا بعد از کریسمس از آن رونمایی خواهد شد. اجازه دهید که به بررسی قابلیت هایی که از این سه گوشی انتطار می رود پرداخته، نگاهی به شایعات منتشر شده داشته باشیم و در انتها به بررسی ویژگی های جدید این گوشی ها بپردازیم.

سامسونگ گلکسی (A3 (2017

این گوشی کوچکترین عضو این خانواده است که مجوز Wi Fi را نیز کسب کرده است و اخیرا مجهز به ویژگی های برجسته ای شده و تاریخ عرضه آن نزدیک می باشد. گفته شده است که گلکسی A3 مجهز به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با کیفیت HD بوده، پردازنده این گوشی اگزینوس ۷۸۷۰ و یا یک پردازنده میان رده اسنپ دراگون می باشد. رم ۲ گیگابایتی، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد. همچنین باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.


سامسونگ گلکسی (A5 (2017

عضو میانی این خانواده، گوشی بسیار خوبی بوده و قیمت مناسبی هم دارد، شایعات هم حاکی از آن است که A5 از نظر مشخصات شبیه به نسخه قبلی می باشد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD می باشد. در داخل این گوشی، پردازنده از نوع اگزینوس ۷۸۸۰ است، رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی و همچنین باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی سخت افزار این گوشی را تشکیل می دهد. یکی از بخش هایی که انتظار می رود متفاوت باشد رنگ های این گوشی است و به نظر می رسد رنگ سیاه براق یکی از رنگ های جدید این گوشی باشد.


سامسونگ گلکسی (A7 (2017

این گوشی بهترین عضو این سری می باشد و شایعات مشخصات این گوشی را نشان داده است. A7 جدید دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی ۱۰۸۰p از نوع Super AMOLED می باشد، که از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی نسخه قبلی بزرگ تر است. بخش عمده ای از حجم اضافه شده مربوط به باتری گوشی می باشد که از ۳۵۰۰ به ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت تبدیل شده است، درستی این قضیه بستگی به منبع شایعه دارد.

انتظار می رود این گوشی مجهز به پردازنده اگزینوس ۷۸۸۰ و دارای ۳ گیگابایت رم باشد. این گوشی دارای ۲ حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی می باشد، همچنین برای ارتقا حافطه می توان از درگاه حافظه این گوشی استفاده کرد. دوربین عقب و جلوی گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دیافراگم دوربین اصلی F/1.9 می باشد.

حسگر اثر انگشت و پورت USB-C قابلیت هایی است که به نسخه ۲۰۱۷ این گوشی اضافه شده است. اما جذاب ترین بخش این گوشی، دوربین سلفی با کیفیت بالا بوده و ممکن است A7 2017 دارای گواهینامه IP68 باشد که برای اولین بار در گوش های سری A سامسونگ خواهد بود.


قیمت و تاریخ عرضه

سال گذشته سه گوشی گلکسی A5،A3 و A7 در تاریخ ۱۲ آذر معرفی شده و ۱۸ دی ماه وارد بازار شدند. بنابر این ما اننظار داریم که این محصولات جدید تا پایان این هفته و یا هفته آینده معرفی شده و در اواخر دی ماه وارد بازار شوند. براساس پیش بینی ها قیمت A7 حدود ۵۰۰ دلار، A5 حدود ۴۰۰ دلار و A3 حدود ۳۳۰ دلار پیش بینی شده است که ممکن است در سال آینده قیمت آن ها افزایش یابد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar