Touch Bar مک بوک پرو، یک اپلیکیشن جدید و جالب دریافت کرد

Touch Bar مک بوک پرو، یک اپلیکیشن جدید و جالب دریافت کرد

جدیدترین محصول اپل، یعنی مک بوک پرو، با یک تغییر خاص معرفی شد. Touch Bar نام این تغییر است و در واقع فضای بالای کیبورد را تبدیل به یک صفحه تاچ می کند. در اخباری که پیش تر منتشر کردیم، بسیاری معتقد بودند که این قسمت تقریبا شبیه به یکه اپل واچ است که در مک بوک قرار داده شده.  البته یکی از نقاط ضعف این  محصول، پشتیبانی نکردن از مموری SD است که بسیاری را، خصوصا افرادی که به عکاسی علاقه دارند را ناامید کرد. شرکت اپل اعلام کرده بود که توسعه دهندگان می توانند استفاده های زیادی از قسمت Touch Bar کنند. به تازگی یک اپلیکیشن طراحی شده که Touch Bar را تبدیل به یک پیانوی کوچک می کند.

البته به طور قطع، داشتن یک پیانوی کوچک روی یک لپ تاپ بسیار گران قیمت قابلیتی نیست که شما را راضی کند تا آن را خریداری کنید. به طور حتم مک بوک پرو جذابیت های بسیاری دارد که می تواند شما را قانع کند تا آن را بخرید. کیفیت صفحه نمایش که مثل همیشه فوق العاده است، یکی از همین جذابیت هاست. معمولا گرافیست ها و عکاسان علاقه بسیار زیادی به محصولات اپل نشان می دهند.

قسمت تاچ بار هم حتما طی زمان دچار تغییر و تحولات بسیاری خواهد شد. اپلیکیشن های دیگر هم از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد تا کار شما را راحت کنند. در زیر می توانید عکس این پیانوی کوچک را مشاهده نمایید. البته اندازه آن بسیار کوچک است و برای نواختن اصلا مناسب نیست.

Touch Bar


 

نظر خود را بنویسید

avatar