تعداد کسانی که Watchdogs 2 را بازی کرده اند، نسبت به نسخه اول، ۶۱% افت داشته

تعداد کسانی که Watchdogs 2 را بازی کرده اند، نسبت به نسخه اول، ۶۱% افت داشته

بدترین اتفاقی که برای هر شرکتی می تواند بیافتد، از دست رفتن اعتماد مشتریان است. یعنی دقیقا همان اتفاقی که برای شرکت یوبیسافت افتاده. این شرکت پس از عرضه چند نسخه ضعیف از یکی از محبوب ترین فرنچایزهای تاریخ، یعنی Assassin’s Creed، دیگر نتوانست مانند قبل نظر گیمرها را به خود جلب کند. تریلرهایی که به نمایش گذاشته می شدند با آنچه در واقعیت به دست مردم می رسید تفاوت های فاحشی داشت. تاخیر در عرضه، وجود باگ های فراوان و آپدیت های سنگین در روز عرضه باعث شد تا مردم کم کم از این شرکت نا امید شوند.

همین اتفاق برای بازی Watch dogs هم افتاد. زمانی که تریلر نسخه اول منتشر شد، همه شاهد یک بازی گرافیکی فوق العاده بودیم. ایده بازی بسیار تازه و جذاب بود و از آن به عنوان “رقیب GTA” نام برده می شد. اما زمانی که بازی عرضه شد، دیگر شاهد آن گرافیک عالی نبودیم. کیفیت بازی به طرز قابل ملاحضه ای افت کرده بود. امتیازات ضعیف بازی که توسط منتقدین و گیمرها به این بازی داده شد، تیر خلاصی بود با استودیوی یوبیسافت.

پس از ۳ سال، این شرکت تصمیم گرفت تا با عرضه نسخه دوم بازی، دل طرفداران را بار دیگر بدست آورد. از حق نگذریم، نسخه دوم بازی بسیار بهتر از نسخه اول بود. مراحل خسته کننده و گرافیک افت کرده دیگر در بازی وجود نداشت. اما عدم اطمینان گیمرها، گریبان یوبیسافت را گرفت. طبق آخرین آماری که منتشر شده، تعداد کسانی که در حال تجربه این بازی هستند نسبت به نسخه اول ۶۱% کاهش یافته که بسیار بد است. نسخه کامپیوتر این بازی دیرتر از نسخه کنسول آن منتشر شد و یوبیسافت حساب ویژه ای روی فروش آن باز کرده بود. اما آمار نشان می دهد که میزان فروش بازی هم بر روی کامپیوتر، و هم بر روی کنسول، پسرقت داشته است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar