هفته آینده محتوای جدیدی برای قسمت Survival بازی Uncharted 4 منتشر می شود

هفته آینده محتوای جدیدی برای قسمت Survival بازی Uncharted 4 منتشر می شود

ظاهرا ناتی داگ برای گیمرها تعطیلات بسیار خوبی را تدارک دیده است. این شرکت به تازگی اعلام کرده که بخش Survival بازی Uncharted 4 به همراه محتویات جدیدی برای بخش چند نفره آن، در هفته آینده منتشر خواهد شد.

شرکت ناتی داگ طبق برنامه ریزی انجام شده، قصد دارد در تاریخ ۱۳ ماه دسامبر در طی یک استریم زنده، جزییات بیشتری از حالت Survival بازی را به کاربران نشان دهد. علاوه بر نشان دادن جزییات بیشتر، قرار است در این استریم توضیحات بیشتری در رابطه با محتوای دانلودی جدید بخش چند نفره بازی برای علاقه مندان داده شود. این محتوای دانلودی شامل نقشه‌های جدید، اسلحه‌های جدید و یک حالت جدید می‌شود. به هرحال در هفته آینده می‌توانید جزییات کامل این محتوا را مشاهده کنید. حالت Survival، همانند بسته گسترش دهنده قبلی بازی Uncharted 4 بصورت کاملا رایگان عرضه می‌شود.

این شرکت با منتشر کردن یک نقشه به سبک Uncharted، برنامه سال خود برای این بازی را به ما نشان می دهد. این شرکت همیشه با نوآوری های خود ما را شگفت زده کرده. با مشاهده تصویر زیر می‌توانید از برنامه‌های آینده شرکت ناتی داگ برای بازی Uncharted 4 درک بهتری داشته باشید:

 

بازی Uncharted 4

 

ضمنان به تازگی و در مراسم پلی استیشن که چندی پیش برگزار شد، بسته داستانی جدیدی به نام The lost legacy برای Uncharted معرفی شد که شما در آن ماجراجویی جدیدی را آغاز خواهید کرد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بسته مشخص نشده اما به طور قطع می توان گفت که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar