باگی در فیسبوک ، عکس های قدیمی شما را دوباره پست می کند

باگی در فیسبوک ، عکس های قدیمی شما را دوباره پست می کند

اگر شما هم به چنین مشکلی برخورده اید اصلا نگران نباشید! مشکل از آنجایی که آغاز می شود که بسیاری گزارش داده اند که عکس ها قدیمی آن ها به صورت خوردکار پست می شود. بنابراین اگر شما هم به چنین مشکلی برخوردید لازم نیست فکرهای عجیب و غریب بکنید. این باگی است مربوط به فیسبوک که در حال بررسی و رفع است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، این مشکلی است که توسط کاربران به فیسبوک گزارش شده و این شرکت در حال کار روی آن است تا بتواند مشکل را برطرف کند. مشکل آنقدر بزرگ و مهم بوده که فیسبوک تصمیم گرفته تا کدها را بررسی کند و طی بیانیه ای، کاربران را از وجود چنین مشکلی آگاه کند. “ما ازچنین مشکلی آگاهیم و در حال کار بر روی آن هستیم.”

ظاهرا فقط عکس های قدیمی شما دوباره منتشر می شوند. آن هم بدون هیچ کامنت یا لایکی که از قبل روی عکس ها مانده باشد. بنابراین عکس های جدید و خصوصی شما چنین اتفاقی را تجربه نخواهند کرد. البته فیسبوک قابلیتی دارد که می تواند عکس های قدیمی شما را به صورت یک مجموعه درآورد تا حسی نوستالژیک را به شما و دوستانتان دهد. “Year in review” نام این قابلیت است که حتما با آن آشنا هستید.

احتمال می رود که یکی از همین قابلیت ها موجب ایجاد چنین باگی در فیسبوک شده باشد. البته چنین فرضیه ای هنوز توسط فیسبوک تایید نشده. بهترین کار برای شما این است که قسمت Feed را چک کنید تا اگر عکسی از عکس های قدیمی شما به طور ناخواسته منتشر شده بود را پیدا، و آن را پاک کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar