معرفی و دانلود بازی Hill Climb 2 برای اندروید و iOS

معرفی و دانلود بازی Hill Climb 2 برای اندروید و iOS

بازی قدیمی و محبوب Hill Climb از بازی های اعتیاد آوری بود که کمتر گِیمری پیدا می شد این بازی را روی گوشی اش انجام نداده باشد. از گرافیک ساده اما جذاب بازی گرفته تا فیزیک و گیم پلی آن همه دست به دست هم داده بودند تا یک بازی اعتیاد آور را تشکیل دهند. حالا پس از گذشت سال ها از این بازی دوست داشتنی، کمپانی سازنده بازی، نسخه دوم بازی را هم منتشر کرد. اما چه تفاوتی در این نسخه و نسخه اول بازی وحود دارد که کاربر را مجبور به نصب بازی می کند.

مهمترین ویژگی و اولین تغییری که در Hill Climb 2 به چشم می خورد، قابلیت مولتی پلیر و بازی آنلاین آن می باشد. منو ها به طوری طراحی شده که کاربر به راحتی می تواند بین بازی آنلاین و یا بازی بصورت داستانی به راحتی تشخیص قائل شود. سازنده بازی روی نسخه چند نفره و آنلاین بازی مانور های زیادی داده و از بَدو ورود کاربر به اپلیکیشن تلاش زیادی می شود تا کاربر به سمت بازی آنلاین کشانده شود.

امکان شخصی سازی و ارتقا ماشین ها در Hill Climb 2 به شکل خوبی گسترش یافته و علاوه بر آن امکان تغییر لباس و شکل راننده نیز وحود دارد. البته بازی بصورتی طراحی شده که برای ساختن یا خرید بهترین ماشین ها مجبور به پرداخت درون برنامه ای شوید و یا برای باز کردن ماشین جدید ساعت ها وققتان را صرف بازی کنید.

مانند سری پیش بازی چالش اصلی در رقابت به پایان رساندن مسیر مشخص شده با در نظر گرفتن محدودیت بنزین می باشد. برخی از مسیرهای بازی بسیار کار را سخت می کنند و شاید مجبور باشید چند بار یک مرحله را تکرار کنید. کنترل ماشین نیز به مانند نسخه اول بازی توسط گاز و ترمز است و زمانی که در چاله میفتید و یا به هوا پرتاب می شوید تنها توسط همین گاز و ترمز لازم باید ماشین را کنترل کنید.

dl dl

برای دانلود از کافه بازار نیز می توانید اینجا کلیک کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar