بهترین اپلیکیشن های اندروید و آیفون در هفته های اخیر

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آیفون در هفته های اخیر

ما در این هفته نرم افزارهای زیادی را بررسی کردیم، برنامه های جالب را پیدا کرده و با آنها کار کردیم. همانطور که می دانید هر هفته تعداد زیادی اپلیکیشن معرفی می شود دیگر نیاز نیست شما همه آنها را بررسی کنید و ما بهترین هایشان را به شما معرفی می کنیم.

ما این هفته برنامه خبری  Quartz و برنامه هایی ویژه چت اندروید و یک برنامه خوب برای عکاسی در iOS و دیگر برنامه ها را معرفی کردیم. برنامه های زیر را بررسی کنید و ببینید که کدامیک بهتر است. اگر هم شما برنامه بهتری سراغ دارید می توانید زیر این پست آن را به ما معرفی کنید.


۱- Spectra

Spectra یک برنامه رنگ آمیزی متنوع است. شما وقتی نیاز به مطابقت رنگ مورد نطرتان دارید، کافیست دوربین گوشی خود را روی اشیاء مورد نظر قرار دهید.

dl


۲- Picky Album

Picky یک برنامه است که با استفاده از هوش مصنوعی  عکس های آلبوم شما را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین های آن را انتخاب می کند. با این برنامه شما می توانید بهترین عکس هایتان را برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به راحتی انتخاب کنید.

dl


۳- Weav Run

این برنامه برای پیاده روی شما آهنگ می سازد. این برنامه با شدت برنامه تمرینی شما همگام شده و آهنگ های جالب و چشم گیری خلق می کند.

dl


۴- ۱۶۰۰

برنامه ۱۶۰۰ را باز کنید و دوربین خود را مقابل یک اسکناس یک دلاری قرار دهید. این برنامه با استفاده از دوربین یک مدل واقعی از کاخ سفید می سازد. سپس شما می توانید ببینید که در اتاق رئیس جمهور چه اتفاقی می افتد و جشن ها، مراسم ها و اتفاقات دیگر را ببینید.

dl

dl


۵- Plato

این برنامه ترکیبی از گفت و گو و بازی برای ارتباط داشتن و سرگرمی با بهترین دوستانمان می باشد. در این برنامه بازی های ساده و بازی هایی رقابتی چون بیلیارد وجود دارد.

dl


۶- Top Nine for Instagram

این برنامه ۹ تا از بهترین عکس های اینستاگرام شما را به صورت خودکار انتخاب کرده و آنها را در یک قاب قرار می دهد. شما لازم نیست که وارد اینستاگرام شوید، فقط کافیست نام کاربریتان را در این برنامه وارد کنید.

dl


۷- Quotesgram Social

آیا دوست دارید نقل قول های الهام بخش از کتاب ها و افراد معروف را که هرگز ندیده اید را بخوانید؟ این برنامه امکان انجام این کار را به شما می دهد، این برنامه پر است از نقل قول ها و تصاویری که جملات فلسفی و الهام بخش در آن وجود دارد.

dl


۸- Quartz

Quartz یک برنامه عالی خبری است، که سرفصل خبرهای مهم را در قالب یک چت گاه برای شما ارسال می گردد. صورتک و شکلک ها هم در این برنامه گنجانده شده است.

dl


۹- Trusted Contacts

مرتب کردن بر اساس ضرورت و اشتراک گذاری محل سکونت توسط هیچ کس به جز گوگل ساخته نشده است. با توجه به کامنت ها خیلی از افراد به این برنامه اطمینان ندارند اما باید به امنیت گوگل اطمینان کنیم.

dl


۱۰- Andromeda

مجموعه ای از ۲۰۰ آیکون که با گوشی شما سازگار بوده و محیط گوشی شما را به محیطی کارتونی تبدیل می کند.

dl


۱۱- Wall Artistry

یک برنامه که بیش از ۱۰۰۰ والپیپر با کیفیت HD و ۴K دارد که به صورت جزئی نیز دسته بندی شده است.

dl


۱۲- Wallpaper Modder

این برنامه به سرعت از تصاویر زمینه شما کپی گرفته و این امکان را به شما می دهد که رنگ، نور، کنتراست و سایر جزئیات را تغییر دهید. این برنامه فقط برای انجام تغییرات جزئی می باشد.

dl

منبع: phonearena.com


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar