طبق نظر کارشناسان، احتمالا گلکسی اس ۸ فقط با صفحه نمایش خمیده عرضه شود

طبق نظر کارشناسان، احتمالا گلکسی اس ۸ فقط با صفحه نمایش خمیده عرضه شود

بدون شک، تصمیم سامسونگ برای ساخت گوشی هایی با صفحه نمایش خمیده مانند گلکسی اس ۸ اج، یکی از بهترین تصمیمات این شرکت بود. بسیار از طرفداران تکنولوژی از این طراحی به خوبی استقبال کردند. همین استقبال خوب باعث شده تا بسیاری از کارشناسان گمانی زنه هایشان در مورد حذف نسخه گلکسی اس ۸ با صفحه نمایش مسطح پا بگیرد.

هرچند که زیاد این کار سامسونگ دور از ذهن نیست اما هنوز خیلی زود است تا در مورد گلکسی اس ۸ بخواهیم گمانه زنی کنیم. البته بسیاری از کارشناسان هم اعتقاد دارند که اگر سامسونگ این کار را انجام دهد منتطقی نیست و بسیاری از کاربران هنوز به نسخه های مسطح تمایل دارند. چو دائه یانگ یکی از تحلیل گران در این باره می گوید:

به نظر هنوز تقاضای گوشی هایی با صفحه نمایش خیلی بالا نیست، چون بسیاری از کاربران هنگام کار با این نوع گوشی ها دستشان به اشتباه و ناخواسته به قسمت هایی از صفحه نمایش برخورد می کند. این نوع نمایشگر ها خوب هستند اما نه به عنوان جایگزین اصلی گوشی ها. شاید این نوع نمایشگر ها بیشتر مناسب تلویزیون ها  باشد.

پیتر لی یکی دیگر از تحلیل گران مطرح در این باره می گوید:

به نظر سامسونگ به جای افزایش بهره وری تمرکزش را بیشتر روی صفحه نمایش های خمیده گذاشته است. بهتر است این شرکت به سمت گوشی هایی تاشو روی بیاورد.

البته در نظر داشته باشید نظر تحلیل گران همیشه هم درست نیست و ممکن است گلکسی اس ۸ با صفحه نمایش خمیده یک گوشی بسیار محبوب شود. نظر شما چیست؟ آیا گوشی هایی با صفحه نمایش خمیده را می پسندید؟! نظراتتان را در زیر این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar