گوشی جدید نوکیا ۱۵۰ توسط توسط اچ ام دی رونمایی شد

گوشی جدید نوکیا ۱۵۰ توسط توسط اچ ام دی رونمایی شد

اچ دی ام گلوبال(HDM Global) نام شکرتی است که حق استفاده از برند نوکیا را در فصل بهاری که گذشت از شرکت مایکروسافت خریداری کرده است و قصد دارد تا در نمایشگاه MWC که چند ماه آینده برگذار می شود از سری جدید گوشی های اندرویدی با برند نوکیا رونمایی کند.

حال اولین گوشی این شرکت به نام نوکیا ۱۵۰ توسط اچ ام دی رونمایی شد. جالب است بدانید که این گوشی یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید نیست و مانند گوشی های قدیمی یک گوشی ساده برای تلفن و مسیج زدن است.

این گوشی با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت(در دو نسخه تک سیمکارته و دو سیمکارته) دارای یک صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی می باشد. از قابلیت های این گوشی می توان به بلوتوث، رادیو اف ام، در گاه میکرو اس دی و یک دوربین VGA در پشت دستگاه اشاره کرد. درگاه شارژ گوشی نیز میکرو یو اس بی می باشد.

نکته قابل توجه در مورد این گوشی باتری آن است که با یک بار شارژ می توانند ۲۲ ساعت در حال مکالمه دوام بیاورد و در صورت عدم استفاده تا ۳۱ روز و مدل دو سیمکارت تا ۲۵ روز شارژ نگه دارد! به گفته اچ ام دی این گوشی در مدل دو سیمکارته در سه ماه آینده با قیمت ۲۶ دلار در اروپا، آسیا و آفریقا عرضه خواهد شد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar