ترجمه همزمان اسکایپ برای تلفن همراه و خطوط ثابت فعال شد

ترجمه همزمان اسکایپ برای تلفن همراه و خطوط ثابت فعال شد

اسکایپ در حال گسترش دسترسی به ترجمه همزمان می باشد و مشغول به یکپارچه سازی این قابلیت برای تلفن های همراه و خطوط ثابت است. پیش از این، این ویژگی در سال ۲۰۱۴ توسط کاربران فقط در تماس های اسکایپ به اسکایپ استفاده می شد.

کاربران هنوز برای دسترسی به این ابزار به سه چیز نیاز دارند. شما اول نیاز به ورود به ویندوز خود دارید، در مرحله دوم از آخرین نسخه بتا برنامه اسکایپ استفاده کنید (Skype Preview) و در مرحله آخر شما به کارت اعتباری برای خرید اعتبار اسکایپ نیاز دارید.

ترجمه همزمان مانند تماس های اسکایپ مرتب کار می کند. شما شماره گیر را آورده، گزینه ترجمه را انتخاب کرده و سپس زبان مورد نظرتان را انتخاب می کنید. زمانی که فرد در طرف دیگر شروع به صحبت می کند، برنامه پیام آن را ضبط کرده و سپس ترجمه می کند. مکالمه شما در حال انجام است و با کمی تاخیر مکالمه شما ترجمه می شود.

در حال حاظر مترجم اسکایپ قابلیت ترجمه ۹ زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی (ماندارین)، ایتالیایی، پرتغالی (برزیلی)، عربی و روسی را دارد. از آنجا که این سیستم کاملا خودکار است، داشتن اشتباه در آن کاملا طبیعی است. اما حتما داشتن اشتباه بهتر از مکالمه نکردن است.

منبع: theverge.com


نظر خود را بنویسید

avatar