اگر یک دانه از Airpodهای خود را گم کنید، اپل چه مبلغی از شما خواهد گرفت؟

اگر یک دانه از Airpodهای خود را گم کنید، اپل چه مبلغی از شما خواهد گرفت؟

همان طور که می دانید، هدفون های بی-سیم اپل به نام Airpods، بالاخره پس از ماه ها تاخیر عرضه شدند. این هدفون ها کاملا بی-سیم بوده و زمانی که آن ها را در گوشی خود می گذارید به طور خودکار با هم Sync می شوند. یکی از مشکلات احتمالی هم که باعث تاخیر در عرضه این هدفون های شد، احتمالا همین امر بوده. اما شاید نقطه ضعفی که این نوع هدفون ها دارند، اندازه بسیار کوچک آن هاست که باعث می شود احتمال گم شدنشان بسیار زیاد شود. اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد و یکی از گوشی ها را گم کردید، اپل در ازای آن از شما مبلغ کمتری را دریافت می کند.

قیمت Airpodها ۱۶۰ دلار می باشند. اگر شما یکی از گوشی ها را گم کردید، می توانید با مبلغ ۶۹ دلار آن را جایگزین کنید. البته ظاهرا این امکان فقط در دسترس وبسایت اپل در آمریکاست. چنین امکانی توسط وبسایت Apple Insider منتشر شد. اما به احتمال زیاد در دیگر کشورها هم چنین قابلیتی حتما به زودی اعمال خواهد شد.

هدفون های جدید شرکت اپل تحت وارانتی ۱ ساله این شرکت قرار دارند و در صورت بروز مشکل در باتری یا هدفون، می توان آن ها را تعویض کرد. قیمت تعویض باتری این هدفون ها ۵۰ دلار اعلام شده و اگر هدفون های شما از وارانتی خارج شده باشد، قیمت تعویض باتری ها ۷۰ دلار خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar