فصل سوم بازی The Walking Dead برای کنسولهای نسل هفتمی منتشر نخواهد شد

فصل سوم بازی The Walking Dead برای کنسولهای نسل هفتمی منتشر نخواهد شد

بالاخره پس از مدت ها انتظار، دارندگان کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، و کامپیوترهای شخصی، می توانند فصل جدید بازی با نام The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier را تجربه کنند. البته نکته قابل ذکر این است که دارندگان کنسول های نسل هفتمی، یعنی کنسول های پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰، از تجربه این عنوان محروم خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب همراه ما باشید!

استودیوی Telltale games که نسخه ای از بتمن را هم ساخته است، به طور رسمی در وبسایت خود اعلام کرد که جدیدترین بازی خود یعنی The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier را برای کنسول های نسل هفتمی منتشر نخواهد کرد. اما قابلیتی را در دسترس کاربران گذاشته تا بتوانند فایل های ذخیره خود را به کنسول های جدید منتقل کنند.

Telltale games اعلام کرد که دارندگان کنسول های نسل هفتمی، می توانند با استفاده از یک اکانت Telltale، فایل های ذخیره خود را به کنسول های جدید منتقل کنند. زمانی که شما فایل ها را آپلود کردید و بازی را روی کنسول های نسل هشتمی اجرا کنید، بازی از شما خواهد پرسید که آیا می خواهید از فایل های ذخیره خود استفاده کنید یا نه.

همان طور که می دانید، همه بازی های ساخته شده توسط این استودیو، پایان های متفاوتی دارند و تصمیماتی که شما در بازی می گیرید، بر آینده تاثیرگذار خواهد بود. قابلیت جدید دیگری که به این بازی اضافه شده، بخش Story generator است که به کسانی که فصل های اول و دوم را تجربه نکرده اند این اجازه را می دهد تا حوادث فصول پیش را دوباره خلق کنند. The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier در ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن ۴، رایانه‌ های شخصی، اندروید و iOS عرضه خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar