انفجار یک دستگاه آیفون ۶ اس پس از شارژ، نگرانی کاربران آیفون را دو چندان کرد!

انفجار یک دستگاه آیفون ۶ اس پس از شارژ، نگرانی کاربران آیفون را دو چندان کرد!

در ماه های اخیر هر روز مشکلات گوشی های آیفون ۶ اس اپل در حال بیشتر شدن است و کاربران بیشتری در حال گزارش مشکلات باتری این گوشی هستند. این در حالیست که اپل برخی از مشکلات را پذیرفته و گفته باتری های آیفون ها ۶ اسی که دارای مشکل کارخانه ای هستند به رایگان برای کاربران تعویض می شوند.

در این میان اکثر مشکلات گزارش شده از سوی کاربران خاموش شدن آیفون ۶ اس شان به طور ناگهانی زمانی که شارژ ۳۰% بوده، می باشد. به گفته برخی از کاربران آیفون ۶ اس گوشی آنها با شارژ ۳۰% ناگهان خاموش می شود و پس از به شارژ زدن گوشی، فرآیند شارژ از همان ۳۰% شروع می شود.

شانسی که اپل آورده این است که اتفاقات گفته شده چند ماه پس از فاجعه نوت ۷ سامسونگ می باشد و خیلی به چشم نمی آید. با این حال شب گذشته یکی از کاربران وبسایت فون آرنا تصاویری از گوشی آیفون ۶ اس منفجر شده اش را ارسال برای این وبسایت ارسال کرده است. به گفته این کاربر، گوشی در حال شارژ بود که او گوشی را از شارژر جدا می کند. پس از جدا کردن گوشی از شارژر دود غلیظی از گوشی بیرون می زند و کاربر گوشی را به زمین پرتاب می کند.

در تصاویر زیر آتش گرفتن باتری و انفجار گوشی مشاهده می شود. هنوز صاحب گوشی تصمیمی برای گزارش به اپل یا اقدامات قانونی نگرفته است. این کاربر همچنین اشاره نکرده که آیا این اتفاق باعث صدمه به وی شده است یا خیر.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar