جدیدترین پتنت اپل به قلمی با پشتیبانی از آیفون ۸ اشاره دارد

جدیدترین پتنت اپل به قلمی با پشتیبانی از آیفون ۸ اشاره دارد

اگر با دیجی شو همراه بوده باشید، احتمالا شایعات آیفون ۷ پرو را قبل از مراسم رونمایی اپل از آیفون های جدیدش به یاد می آورید. با اینکه اپل با رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به شایعات آیفون ۷ پرو خاتمه داد اما هنوز حدس و گمان هایی در مورد آیفون ۸ زده می شود که هر روز هم قوت می گیرند. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند اپل برای ۱۰ مین سال رونمایی از آیفون در سال ۲۰۱۷ از یک مدل آیفون جدید و قدرتمند با نام آیفون ۸ پرو رونمایی خواهد کرد. این مدل می تواند از یک صفحه نمایش بدون حاشیه و منحنی تشکیل بهره مند باشد که سنسور اثر انگشت را در خودش جای دهد. حال شواهد تازه ای منتشر شده که به پشتیبانی آیفون ۸ پرو را از قلم اپل اشاره دارد.

بر طبق پنتت جدیدی با نام “Devices and Methods for Manipulating User Interfaces with a Stylus” که اپل ثبت کرده است، این احتمال وجود دارد تا اپل در آیفون های سالی آینده اش از قلم نیز استفاده کند. بر طبق اسناد این قلم سنسور دارد که اجازه می دهد در هنگام نزدیک شدن قلم به دستگاه، یک منوی ویژه و خاص روی صفحه نمایش دستگاه نمایان شود. همچنین اشاره شده که این قلم این امکان را دارد تا در صفحه قفل دستگاه اپلیکیشن های بخصوصی را باز کند و با امکان نقاشی این قلم کاربران می توانند متن ها را یاد داشت کنند، طراحی کنند و روی تصاویر علامت گذاری کنند.

قلم اپل در حال حاضر برای دستگاه های آیپد پرو موجود است که ویژگی های جالبی را برای کاربران به ارمغان می آورد. هرچند که مرحوم استیو جابز کاملا مخالف قلم برای گوشی های هوشمند بود، اما اپل با در نظر گرفتن قلم برای آیفون بعدی می تواند بسیاری از خواسته های کاربران را مرتفع کند و یک گوشی مانند نوت ۷ را معرفی کند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar