Super Mario Run رکورد فروش روز نخست Pokemon Go را شکست

Super Mario Run رکورد فروش روز نخست Pokemon Go را شکست

شاید یکی از آسان ترین پیش بینی ها، پیش بینی صدرنشینی بازی Super Mario Run در استور شرکت اپل بود. همان طور که همه انتظار داشتند، این بازی موفق شد تا در صدر اپ استور قرار گیرد و رکورد Pokemon Go در روز نخست را بشکند.

این بازی دیشب به صورت رایگان برای کاربران عرضه شد و شما می توانید هم اکنون آن را از اپ استور دانلود نمایید. اما نگذارید Free بودن آن شما را گمراه کند. چرا که شما فقط قادر خواهید بود تا ۳ مرحله را تجربه کنبد و باید مراحل دیگر را به قیمت ۱۰ دلار خریداری نمایید. این عنوان موفق شد تا در ۶۳ کشور از جمله آمریکا، رتبه اول اپ استور را به خود اختصاص دهد. طبق آماری که منتشر شده، این بازی موفق شد تا در روز اول انتشار، ۲٫۸۵ میلیون نسخه دانلود را تجربه کند. رتبه اول پیشین اپ استور، یعنی بازی Pokemon Go موفق شده بود تا در روز انتشار، ۹۰۰ هزار نسخه دانلود داشته باشد.

البته نکته ای که باید آن را در نظر گرفت، این است که بازی Pokemon Go به صورت مرحله ای برای نقاط مختلف عرضه شد اما Super Mario Run به صورت جهانی. این بازی فعلا فقط بر روی iOS در دسترس است و خبری از نسخه اندروید نیست.

اما فروش بالا همیشه خوب بودن یک بازی یا محصول را تضمین نمی کند. پس از گذشت یک روز از عرضه، شاهد بازخوردهای منفی از منتقدین هستیم. اگر شما قصد تجربه این بازی را در ایران دارید، لازم است بدانید که برای تجربه این بازی باید همیشه به اینترنت متصل باشید. حجم مصرف اینترنت این بازی هم ظاهرا زیاد بوده و هر یک ساعت تا ۱۰۰ مگابایت از اینترنت شما را مصرف می کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar