معرفی و دانلود ۵ اپلیکیشن جالب تغییر چهره(اندروید و آیفون)

معرفی و دانلود ۵ اپلیکیشن جالب تغییر چهره(اندروید و آیفون)

اپلیکیشن های تغییر چهره از سری اپلیکیشن های بسیار محبوب و سرگرم کننده گوشی های هوشمند هستند. در این مطلب در دیجی شو قصد معرفی ۵ نمونه از بهترین های این اپلیکیشن ها را داریم که هم امتیاز خوبی کسب کرده اند و هم از محبوبیت بالایی برخوردارند.

اگر مایل هستید تا چند ساعت با دوستانتان پای این برنامه ها بنشینید و ساعت ها بخندید با دیجی شو همراه باشید. لینک دانلود هر اپلیکیشن در زیر توضیحات آن قرار دارد که با کلیک روی آن به اپ استور یا گوگل پلی منتقل می شوید. برخی از برنامه ها تنها برای یک سیستم عامل و برخی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS  موجود می باشند.

MSQRD

اپلیکیشن بی نظیر MSQRD بی شک محبوب ترین برنامه تغییر چهره می باشد که به شما اجازه می دهد تا فیلتر های مختلفی را از ماسک حیوانات گرفته تا افکت های خنده دار روی صورت خود پیدا کنید. با این اپلیکیشن می توانید ظاهرتان را یه یم پاندا یا خون آشام تبدیل کنید و یا صورتتان را با صورت دوست تان تعویض کنید. بعد از این کار امکان ذخیره تصویر یا فیلم گرفته شده روی حافظه گوشی وجود دارد و می توانید آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اگر تاکنون این اپلیکیشن را نصب نکرده اید می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

dl dl

برای دانلود از کافه بازار اینجا کلیک کنید.


Face Swap Live

با اپلیکیشن Face Swap Live می توانید صورت تان را با دوستانتان یا تصویری دیگر در آن واحد عوض کنید. این اپلیکیشن نیز امکان عکاسی یا فیلمبرداری را با افکت های جالبی برای شما فراهم می کند. بر خلاف دیگر اپلیکیشن های تغییر چهره شما می توانید در حال فیلمبرداری نیز چهره تان را تغییر دهید و از دیگر افکت ها و ماسک ها استفاده کنید.

dl dl


MixBooth

اپلیکیشن MixBooth یک برنامه جالب و خنده دار است که با آن می توانید چهره تان را چاق کنید، خودتان را کچل کنید و یا یک آدم پیر از خوتان بسازید. با این اپلیکیشن می توانید روی صورتتان سیبیل بگذارید یا خودتان را خیلی زشت و بد قیافه درست کنید. امکان استفاده صورت شما روی سر یک فرد دیگر در این اپلیکیشن نیز وحود دارد که تصاویری جالب و خنده دار را به وجود می آورد. امکان به اشتراک گذاری تصویر نهایی در شبکه های اجتماعی مستقیما از داخل اپلیکیشن نیز وجود دارد.

dl dl

برای دانلود از کافه بازار اینجا کلیک کنید.


Lip Swap

اپلیکیشن Lip Swap که تنها برای اندروید عرضه شده است، این امکان را میدهد تا قسمتی از صورتتان را با قسمت دیگر تعویض کنید. مثلا می توانید چشم دوستتان را روی صورت خود بگذارید یا بینی و دهانتان را با دوستتان تعویض کنید. با این اپلیکیشن می توانید تصاویر و ویدیو های جالب و خنده داری را ثبت کنید.

dl


Face Swap!

اگر چهره دوستتان زشت و بدریخت است یا بر عکس شما به قیافه و ظاهر زیبای دوستتان حسودی تان می شود و می خواهید چهره تان را با او عوض کنید این اپلیکیشن برای شما مناسب است. این اپلیکیشن بصورت اتوماتیک و هوشمند چهره افراد را شناسایی می کند و می توانید چهره ها را با یکدیگر عوض کنید. برای دقت بیشتر نیز می توانید روی چهره ها زم کنید یا اندازه و زاویه آن را تغییر دهید. این اپلیکیشن نیز تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

dl


 

نظر خود را بنویسید

avatar