سامسونگ دلیل فاجعه نوت ۷ را می داند اما فعلا قصد انتشار آن را ندارد

سامسونگ دلیل فاجعه نوت ۷ را می داند اما فعلا قصد انتشار آن را ندارد

دیگر همه فاجعه نوت ۷ را می شناسند. فاجعه ای که ضربه بزرگی به سامسونگ زد. این شرکت پس از معرفی و عرضه گوشی نوت ۷ که واقعا یک گوشی فوق العاده بود، گزارشاتی مبنی بر داغ شدن و انفجار گوشی های خود دریافت کرد. این انفجارها آنقدر ادامه پیدا کرد که حمل نوت ۷ در هواپیماها هم ممنوع شد.

شرکت سامسونگ مجبود به بازخوانی گوشی های خود شد و اعلام کرد که با اعمال اصلاحات روی آن ها، نسخه جدید و بدون مشکل را دوباره عرضه خواهد کرد. اما مشکلات برای سامسونگ پایان نداشت و سری دوم از نوت ۷ها هم دچار حریق می شدند. سامسونگ هم که دیگر چاره ای نداشت، مجبور به کشتن این گوشی شد.

اگر چه دلایل زیادی برای این حادثه اعلام شد، اما هیچوقت سامسونگ آن ها را تایید نکرد. اما جدیدا این شرکت دلیل اصلی این اتفاق را می داند اما ظاهرا هنوز قصد اعلام آن را ندارد. با اینکه سامسونگ بررسی های بسیاری را برای کشف دلیل حادثه انجام داد، اما قادر نبود تا در آزمایشگاه خود دلیل انفجار نوت ۷ را بفهمد.

سامسونگ می گوید که نتایج آزمایشات را در قالب یک گزارش به لابراتوار تستینگ کشور کره تسلیم کرده. این شرکت پیش تر اعلام کرده بود که تا اواخر سال این نتایج را به صورت عمومی منتشر خواهد کرد. اما تا به امروز هنوز هیچ گزارش رسمی از دلایل این حادثه مشخص نشده است.

در اوایل این ماه، گزارشاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ قصد داشت یک باتری بسیار باریک با قدرتی بالا را برای نوت ۷ در نظر بگیرد تا باریکی گوشی حفظ شود. طبق این گزارش، همین باریکی بیش از حد باتری و قدرت بالای آن بوده که باعث داغ شدن بیش از حد، و انفجار نوت ۷ می شده. اما بهتر است تا منتظر گزارش رسمی شرکت سامسونگ در این باره باشیم!


 

نظر خود را بنویسید

avatar