بهترین محل قرارگیری حسگر اثر انگشت روی گوشی کجاست؟!

بهترین محل قرارگیری حسگر اثر انگشت روی گوشی کجاست؟!

به تازگی سامسونگ پتنت جدیدی ثبت کرده است که در آن حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شده است. این درحالیست که حسگر اثر انگشت گوشی های سامسونگ تا به حال در دکمه جلویی گوشی زیر صفحه نمایش قرار می گرفت. با توجه به شایعات و اخبار که بر حسگر اثر انگشت اپتیکالی برای گوشی گلکسی اس ۸ تاکید دارند این احتمال وجود دارد که حسگر اثر انگشت در گلکسی اس ۸ به پشت دستگاه منتقل شود.

در حال حاضر به طور کلی محل قرار گیری حسگر اثر انگشت در گوشی های هوشمند جدید به سه دسته تقسیم می شوند. گوشی هایی که حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی قرار دارد که نمونه محبوب آن گوشی های آیفون اپل و گلکسی اس ۷ سامسونگ است، دسته دوم گوشی هایی که حسگر اثر انگشت در پشت آنها قرار دارد و دسته سوم گوشی هایی که حسگر اثر انگشت در کناره گوشی قرار گرفته اند.

هرکدام از این جایگاه ها برای گوشی های هوشمند مزیت خودشان را دارند و کاربران عقیده های مختلفی در این مورد دارند. طبق نظرسنجی ای که در یک وبسایت انگلیسی زبان منتشر شده است، اکثر کاربران نظرشان بر این است که پنل جلویی گوشی بهترین مکان برای قرارگیری حسگر اثر انگشت می باشد. در این نظر سنجی بالغ بر ۵۷ درصد کاربران جلوی گوشی، ۲۶ درصد کاربران پشت گوشی، ۱۲ درصد کاربران کناره گوشی را به عنوان بهترین محل قرارگیری حسگر اثر انگشت انتخاب کرده اند.

در این میان برخی کاربران دلایل جالبی را برای نظرشان عنوان کرده اند. برای مثال کاربری گفته است که زمانی که حسگر اثر انگشت در پنل جلویی باشد لازم نیست برای باز کردن گوشی توسط اثر انگشت، گوشی تان را از روی میز بلند کنید. نظر شما در این مورد چیست؟ نظراتتان را در زیر این مطلب با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


نظر خود را بنویسید

avatar