یک حالت جدید به بازی Battlefield 1 اضافه شده است

یک حالت جدید به بازی Battlefield 1 اضافه شده است

یکی از بهترین بازی های سبک شوتر در سال ۲۰۱۶، قطعا Battlefield 1 است. این بازی اخیرا با دریافت یک آپدیت دچار تغییراتی شده که قطعا این بازی را گسترده تر از قبل می کند. یکی از این تغییرات، اضافه شدن یک Map جدید به بخش چندنفره است و تغییر دیگر، اضافه شدن یک بخش جدید به نام Eye to eye است که مخصوص مبارزات نزدیک با اسلحه Shotgun طراحی شده است. اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید، از شنیدن این خبر قطعا خوشحال خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه با ما همراه باشید!

نام این بخش تازه، Eye to eye است که در آن بازیکنان در نقشه Amiens با هم به مبارزه خواهند پرداخت. در این بخش تنها کلاسی که قابلیت انتخاب را دارد، کلاس Assault بوده و تنها اسلحه ای را که می توانید از این کلاس انتخاب کنید، اسلحه Shotgun است. در این بخش بازیابی سلامتی غیر فعال خواهد بود و چون کلاس Medic در آن حضور ندارد، طبیعتا قابلیت Revive هم غیر قابل استفاده است. بنابراین شاید بتوان گفت که در این بخش شما فقط باید بکشید! شرکت Dice هم به طور جالبی این بخش را توصیف کرده: “بکش یا کشته شو!”

شما برای دسترسی به این بخش می توانید از قسمت Custom Games منو وارد آن شوید. این حالت های جدید معمولا برای این عرضه می شوند که تنوعی در بازی ایجاد کنند. چرا که بخش های جدید هرگز مانند بخش های بزرگ و پرطرفدار مانند Conquest نیستند. اما اگر شما هم کمی از مود های اصلی بازی خسته شده اید می توانید مودهای جدید را امتحان کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar