آیفون ۸ به احتمال زیاد شبیه به این گوشی چینی خواهد بود !

آیفون ۸ به احتمال زیاد شبیه به این گوشی چینی خواهد بود !

هنوز زمان زیادی تا عرضه آیفون ۸ مانده است. هنوز هیچ عکسی از طراحی اولیه این گوشی منتشر نشده اما طبق شایعاتی که وجود دارد، آیفون ۸ طراحی Curved مانند خواهد داشت. طرحی که این گوشی را به آیفون ها ۳g نزدیک خواهد کرد. اما گوشی چینی که عکس آن را ملاحضه می فرمایید، بسیار به شبیه به طرحی است که اپل احتمالا برای آیفون بعدی خود استفاده کند.

Honor Magic نام این گوشی اندرویدی است که جدیدترین محصول شرکت Huwaei می باشد. صفحه آن ۵٫۹ اینچ بوده که بسیار زیبا طراحی شده. علاوه بر Curved بودن آن، این گوشی از یک صفحه AMOLED بهره می گیرد که آن را هر چه بیشتر زیبا می کند. کشیده شدن صفحه گوشی تا کناره ها، ما را به یاد گوشی گلکسی اس ۷ ادج می اندازد. نکته جالب توجه این است که بالای گوشی قابلیت خم شدن و انعطاف دارد.

Honor Magic

این گوشی از ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. از قابلیت های دیگر این محصول این است که زمانی که به صفحه این گوشی نگاه می کنید به طور خودکار Unlock، و زمانی که به آن نگاه نمی کنید، Lock می شود. قابلیت جالب دیگری که این گوشی دارد این است که تنها زمانی Notificationها را به شما با جزییات نمایش می دهد که صورت صاحب گوشی به صفحه نگاه کند.

Honor Magic

شرکت هوایی قول داده که از قابلیت های بهتر و بیشتر پرده برداری کند. همچنین این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع انحصاری خود بهره می برد که می تواند گوشی را در ۱۰ دقیقه تا ۴۰%، و در ۲۰ دقیقه تا ۷۰% شارژ کند که واقعا عالی است. این گوشی هنوز به کشورهای انگلستان و آمریکا راه نیافته اما شاید طرح آیفون ۸ به آن بسیار نزدیک باشد!

 

نظر خود را بنویسید

avatar