تاخیر در عرضه گلکسی نوت ۸ به خاطر باتری این گوشی است

تاخیر در عرضه گلکسی نوت ۸ به خاطر باتری این گوشی است

همان طور که می دانید، با توجه به اتفاقاتی که برای گلکسی نوت ۷ افتاد، سامسونگ به طور حساس تری روی گلکسی نوت ۸ کار می کند. طبق اخبار، عرضه این گوشی تا ماه آپریل به تعویق افتاده است و نظرات حاکی از آن است که این تاخیر به خاطر طراحی بهتر باتری این گوشی است.

جدا از اینکه شرکت سامسونگ با ایجار این تاخیر قصد دارد تا گوشی ساخته خود را تبدیل به یک پرچمدار قابل کند، مدیران این شرکت قصد دارند تا اعتماد از دست رفته برند سامسونگ را با عرضه یک گوشی فوق العاده به این شرکت بازگردانند. ممکن است واقعا دلایل این تاخیر موارد ذکر شده باشد اما به احتمال زیاد دلیل دیگری دارد. طبق گزارشاتی که در ماه اکتبر منتشر شد، سامسنوگ به دنبال یک تامین کننده جدید برای باتری های خود بوده و ظاهرا این شرکت با LG Chemicals به توافق رسیده تا از سال آینده، باتری های محصولات خود را از این شرکت تهیه کند.

شاید این تاخیر به وجود آمده برای برخی کمی نا امید کننده باشد. اما در پس این عقب نشینی نکات مثبتی هم نهفته است. همکاری شرکت سامسونگ و LG می تواند دوران جدیدی را برای سامسونگ آغاز کند. دورانی که هیچ خبری از انفجار در آن نیست. این طور که معلوم است شرکت سامسونگ قصد دارد تا آسیبی که به اعتماد و جیب کاربران و مشتریان خود وارد کرد را جبران کند. این شرکت برای این کار حاضر است گوشی اس ۸ را با تاخیر عرضه کند تا از کیفیت آن اطمینان یابد. به هرحال شاید بتوان منتظر این گوشی در نمایشگاه شهر بارسلونا باشیم.

خبر از Techradar


 

نظر خود را بنویسید

avatar