Grand Theft Auto V بیش از ۶ میلیون نسخه فیزیکی در انگلیس فروخته است

Grand Theft Auto V بیش از ۶ میلیون نسخه فیزیکی در انگلیس فروخته است

همان طور که می دانید، بازی Grand Theft Auto V پر درآدترین بازی ساخته شرکت Rockstar بوده. طبق آخرین اخباری که از این بازی منتشر شده، در کشور انگلستان حدود ۶ میلیون نسخه فیزیکی فروش کرده است. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این گزارش، میزان فروش نسخه ها دیجیتالی را شامل نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

با اینکه بازی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ و فقط بر روی کنسول های پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰ منتشر شد، اما هنوز هم دارای فروش بسیار بالایی است. در سال ۲۰۱۴، شرکت راکستار بازی Grand Theft Auto V را برای کنسول های نسل هستمی سونی و مایکروسافت بازسازی کرد و باز هم موفق شد تا فروشی عالی را تجربه کند. استراتژیی که این شرکت برای این بازی در نظر گرفته بود واقعا کارآمد بود. چرا که بازی در آخرین سال کنسول های نسل هفتمی عرضه شد، سپس در سال ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هشتمی، و سپس برای کامپیوتر منتشر شد که باعث شد تا این بازی به طور مداوم در جدول پرفروش ترین ها قرار گیرد.

معرفی GTA Online هم یکی از دستاوردهای شرکت راکستار بود. این بخش که کاملا رایگان است، خریدهای درون-برنامه ای را به شما پیشنهاد می کند. طبق گزارشات، شرکت راکستار از همین خریدهای درون-برنامه ای بیش از ۵۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده که واقعا فوق العاده است. جالب است که این درآمد همچنان ادامه دارد و یکی از دلایلی هم که راکستار هنوز علاقه ای به ساخت یک GTA جدید ندارد هم دقیقا همین است.

شرکت راکستار با معرفی بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرد که این بازی هم دارای بخش چندنفره است. اینکه بخش چندنفره آن مشابه با GTA Online باشد یا نه مشخص نیست. اما بعید هم نیست که راکستار از درآمد فوق العاده بخش چندنفره به این سادگی ها بگذرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar