بزرگترین حراجی اکس باکس لایو در ۲۲ دسامبر آغاز خواهد شد

بزرگترین حراجی اکس باکس لایو در ۲۲ دسامبر آغاز خواهد شد

امسال هم مانند سال های گذشته، شرکت مایکروسافت مثل دیگر شرکت ها قصد آغاز یک فروش ویژه را در اکس باکس لایو دارد. اما شاید تفاوتی که حراجی امسال با حراجی سال های گذشته این عنوان دارد، این است که حراجی امسال بزرگترین حراجی تاریخ این شرکت خواهد بود.

 در این تخفیف شاهد فروش ویژه بیش از ۳۵۰ عنوان و بازی مختلف خواهیم بود. شرکت مایکروسافت یک Preview یا پیش‌ نمایش نیز منتشر کرده است که در آن خبر از تخفیف خوردن بازی هایی چون Final Fantasy XV و Battlefield 1 در کنار Watch Dogs 2 و Gears of War 4 داده می شود. هنوز لیست کامل انتشار نیافته است و شما می‌توانید از تاریخ ۲۲ دسامبر الی ۹ ژانویه از این تخفیفات ویژه استفاده نمایید.

همچنین کسانی که تا به‌حال عضو سرویس Gold مایکروسافت نبوده اند نیز می‌توانند تنها با پرداخت یک دلار، به‌ مدت یک ماه عضو سرویس Gold اکس باکس شوند. همچنین بیش از ۴۰ عنوان ایکس‌ باکس ۳۶۰ که توسط ایکس‌ باکس وان پشتیبانی می‌شوند نیز، تخفیفاتی را دریافت خواهند کرد. سال گذشته شاهد تخفیف خوردن ۱۵۰ محتوا و عنوان مخلتف بودیم اما امسال همان طور که قرار است تبدیل به بزرگترین حراجی تاریخ اکس باکس لایو شود، ۳۵۰ محتوا تخفیف ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.

همان طور که گفتیم، هنوز لیست کامل بازی های تخفیف خورده منتشر نشده است. شما می توانید با مراجعه وبسایت اکس باکس لایو، از تخفیفات عناوین مختلف آگاهی پیدا کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar