ممکن است دلیل قانع کننده ای پشت مشکلات باتری مک بوک پرو باشد

ممکن است دلیل قانع کننده ای پشت مشکلات باتری مک بوک پرو باشد

جدیدترین محصول اپل، یعنی مک بوک پرو که در ماه اکتبر معرفی شد، دچار اختلالاتی در باتری آن می باشد که بسیاری از این ضغف ناراضی هستند. حال، با توجه به گزارش  Bloomberg، شرکت اپل در صورتی که وقت بیشتری روی مک بوک پرو صرف می کرد، می توانست محصولی با عملکرد باتری بهتری را به بازار عرضه کند. اما این زمان بیشتر باعث می شد تا اپل نتواند به موقع سفارشات را تحویل مشتریانش دهد.

با توجه به یک منبع تقریبا قابل اعتماد، شرکت اپل یک باتری جدید را برای مک بوک پرو طراحی کرده بود اما پس از اینکه باتری جدید یکی از تست های مهم را نتوانست پشت سر بگذارد، اپل تصمیم به استفاده از باتری قدیمی گرفت. همان طور که در فاجعه گلکسی نوت ۷  دیدیم، افزایش گنجایش باتری قطعا می تواند حرکت پر خطری از سوی شرکت ها باشد. بنابراین تصمیم اپل مبنی بر ریسک نکردن، تصمصم معقولی بوده است. با اینکه این کار باعث می شود تعدادی از مشتریان اپل انتظارات خود را برآورده شده نبینند، اما لا اقل لپ تاپ های این شرکت از لحاظ باتری مشکل خطرناکی نخواهند داشت.

البته بهترین کار این است که مانند همیشه، این اخبار را با کمی شک و تردید دنبال کنیم. چرا که هنوز هیچ بیانیه ای توسط اپل در این باره منتشر نشده است. اما تنها دلیل قانع کننده ای که وجود دارد ممکن است همین باشد. به هر حال با وجود ضعف در باتری، می تواند خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد.


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar