سوراخ کردن گوش، راه حل عجیب یکی از کاربران برای نیفتادن ایرپادها از گوش!

سوراخ کردن گوش، راه حل عجیب یکی از کاربران برای نیفتادن ایرپادها از گوش!

ایرپاد های اپل چند روزیست که توسط اپل عرضه شده اند و برای خرید در دسترس قرار گرفته اند. هرچند که قیمت این گجت چندان کم نیست و خیلی از کاربران خرید آن را معقول و به صرفه نمی دانند و اکثر کاربرانی که آن را خریداری کرده اند از عملکرد ایرپاد ها راضی هستند.

خارج از گران بودن ایرپاد ها یکی از بحث های رایج در مورد این گجت احتمال گم شدن و افتادن آن از گوش است که کاربران را نگران کرده است. اگر کاربری یکی از ایرپاد ها را گم کند درست است که لازم به خرید یک جفت از آن نیست اما یک ایرپاد زاپاس خودش به تنهایی قیمتی معادل ۶۹ دلار برای کاربران آب می خورد. همین ترس از گم کردن و افتادن ایرپاد ها از گوش دلیلی شده تا یک کاربر خلاقت تصویری را در توییتر منتشر کند و نشان دهد برای محافظت از ایرپاد هایش چه کارهایی که نمی توان کرد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این کاربر خوش ذوق برای ایستادن ایرپاد ها در جای خود و کم کردن احتمال گم کردن این گجت سوراخ بزرگی روی گوشش ایجاد کرده و ایرپاد را از آن رد کرده است. در بالا و پایین سوراخ نیز حلقه هایی را قرار داده تا احتمال لیز خورد ایرپاد از داخل سوراخ ناممکن شود. هرچند که این کار دردناک شاید کمی نا معقول به نظر برسد، اما حداقل این کاربر پول بیشتری را در جیبش ذخیره می کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar