صحبت های کپ کام در رابطه با نمای اول شخص در بازی Resident Evil 7

صحبت های کپ کام در رابطه با نمای اول شخص در بازی Resident Evil 7

اگر جزو کسانی هستید که سری بازی های Resident Evil را تجربه کرده اید، می دانید که سری های گذشته این بازی در حالت سوم شخص جریان داشتند. اما در دموهایی که از سری جدید این بازی به نام Biohazard منتشر شده، می توانیم ببینیم که شرکت کپ کام با ایجا تغییراتی در بازی، آن را به نمای اول شخص تبدیل کرده است. این شرکت طی مصاحبه ای که انجام داده، دلیل این کار را برای کاربران توضیح داده که در ادامه با هم خواهیم خواند. برای مشاهده ادامه خبر، در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، در نسخه جدید بازی Resident Evil، سازندگان بازی سنت شکنی کرده و نمای بازی را از نمای سوم شخص بن همای اول شخص تغییر داده اند. شاید بتوان یکی از دلایل این اقدام کپ کام را پشتیبانی هر چه بهتر از هدست های واقعیت مجازی، و القای بهتر حس ترس و وحشت دانست. آقای کاواتا که تهیه کننده این بازی است اعلام کرده که قصد آن ها از این کار، صرفا ایجاد یک اتمسفر بهتر در بازی بوده، نه سخت تر کردن آن. وی گفت:

من نمی‌ توانم به صورت قاطع و صریح بیان کنم که نسخه جدید Resident Evil، سخت‌ ترین بازی در سری خواهد بود. اما چیزی که من می‌توانم به طور قطع به شما بگویم، این است که با استفاده از نمای دوربین اول شخص در این بازی شما می‌توانید بالاترین حس ترس و دلهره را در یک عنوان ژانر وحشت احساس کنید.

به نظر من با توجه به تغییراتی که در نمای دید بازی رخ داده است، وقتی گیمرهای قدیمی سری این نسخه جدید را تجربه کنند، این تغییر را با تمام وجود خود حس خواهند کرد.ویژگی های اصلی سری هنوز در بازی حضور دارند و شما می‌ توانند از آن نهایت لذت را ببرند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar