آماری رسمی از میزان دانلود Super Mario Run توسط نینتندو منتشر شد

آماری رسمی از میزان دانلود Super Mario Run توسط نینتندو منتشر شد

پرطرفدارترین بازی iOS که جدیدا لقبی است برای عنوان Super Mario Run ، با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده و هنوز هم در صدر جدول دانلود App store قرار دارد. این بازی که محصولی از شرکت ننتندو است، با انتشار در روز ۲۵ آذر ماه، تا امروز به فروش فوق العاده ای دست یافته که بالاخره شرکت نینتندو آمار دقیق آن را منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

ناشر این بازی به تازگی اقدام به انتشار آماری از فروش کلی بازی کرده. به گفته نینتندو، Super Mario Run تنها در ۴ روز، بیش از ۴۰ میلیون بار دانلود شده که رکورد بسیار خوبی است. البته این شرکت هنوز آمار بیشتری منتشر نکرده است. همان طور که حتما می دانید، این بازی به صورت رایگان در اپ استور موجود است اما شما تنها قادر به انجام ۳ مرحله از بازی بوده، و برای تجربه مراحل کامل آن نیاز به پرداخت پول خواهید داشت. همان طور که گفتیم، نینتندو هنوز مشخص نکرده که چه تعداد از کاربرانی که این بازی را دانلود کرده اند، از خریدهای درون-برنامه ای استفاده کرده اند.

قیمتی که نیاز دارید برای دسترسی به تمام مراحل پرداخت کنید، ۱۰ دلار خواهد بود. یکی از عوامل اصلی موفقیت در فروش این بازی، تبلیغاتی است که قبل از انتشار برای این بازی انجام شد. برای نمونه، برای اولین بار در تاریخ اپ استور، زمانی که این بازی به طور رسمی منتشر شد، برای بسیاری از کاربران Notification ارسال شد تا آن ها بتوانند به سرعت این بازی را دانلود کنند. از دیگر تبلیغاتی که برای این عنوان انجام شد، معرفی آن در برنامه مشهور و پربیننده Jimmy Fallon بود که قطعا تاثیر بسیار زیادی روی بازی داشت. این بازی در حال حاضر در صد  جدول اپ استور قرار دارد و شرکت نینتندو قول داده تا آن را برای سیستم عامل اندروید هم منتشر کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar