تصاویر جدیدی از بخش جدید They shall not pass بازی BF1 منتشر شد

تصاویر جدیدی از بخش جدید They shall not pass بازی BF1 منتشر شد

پس از آخرین آپدیتی که برای بازی Battlefield 1 منتشر شد، شرکت الکترونیک آرتز، تصاویر جدیدی را از بخش تازه این بازی به نام The shall not pass منتشر کرد که در ادامه با هم خواهیم دید!

در ادامه تصاویر را مشاهده خواهید کرد اما نکته قابل توجه این است که این تصاویر نسخه های کامل شده Mapها نیستند و هنوز تا تکمیل آن ها زمان زیادی باقی مانده است. با نگاه کردن به این تصاویر می توانیم یک دید کلی نسبت به ایده های EA پیدا کنیم.

The shall not pass

شرکت دایس در بازسازی جنگ جهانی اول بسیار فوق العاده عمل کرده. در مورد این محتوای جدید هم می توان همین نظر را ارائه کرد. Mapهای جدید مربوط به جنگ Verdun در کشور فرانسه هستند. در این جنگ بیش از یک میلیون درخت به آتش کشیده، و سوخته شد. همان طور که در یکی از تصاویر مشاهده می کنید، شرکت دایس این واقعه را به تصویر کشده است.

The shall not pass

شرکت دایس درباره یکی از این تصاویر اعلام کرد:

در این جهنم، در این راهروهای مارپیچ، نیروهای کشور فرانسه و کشور آلمان به شدت با یکدیگر درگیر شده‌ اند. آن ها برای کشتن نیروهای دشمن و یا برای آسیب رساندن به آن ها، از نارنجک‌ها، شعله افکن ها و گاز های سمی استفاده می‌ کردند.

The shall not pass

 

در یکی از این نقشه‌ های جدید که عکس های آن را در ادامه مشاهده می نمایید، سازندگان مکانی را طراحی کرده‌اند که توسط خمپاره‌ های بسیاری مورد حمله قرار گرفته. به گفته شرکت دایس، حدود ۴۰ میلیون خمپاره در جریان جنگ Verdun شلیک شده بود.

نکته دیگری که لازم به ذکر است، این است که علاوه بر انتشار نقشه‌ های جدید، اسلحه‌ های جدیدی نیز در محتوای دانلودی They Shall Not Pass گنجانده خواهد شد. کسانی که جزو دسته Premium Pass بازی Battlefield 1 می‌ باشند، قادر خواهند بود دو هفته زودتر نسبت به سایر بازیکنان به محتوای دانلودی They Shall Not Pass دسترسی پیدا کنند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar