ویدئو کوجیما هم منتظر انتشار بازی Red dead redemption 2 است !

ویدئو کوجیما هم منتظر انتشار بازی Red dead redemption 2 است !

دیگر همگی هیدئو کوجیما را می شناسند. وی یکی از بهترین بازی سازان تاریخ به شمار می رود و هواداران زیادی دارد. وی خالق سری بازی های Metal Gear است که دقیقا در اواخر پروژه آخرین نسخه از این بازی، توسط کونامی اخراج شد. جدیدترین بازی وی که در حال کار بر روی آن می باشد، Death stranding است که تریلر آن هم به تازگی در مراسم PlayStation Experience منتشر شد. با اینکه آقای کوجیما سخت مشغول کار بر روی بازی جدید خود است، اما وی از جدیدترین بازی Rockstar، یعنی Red dead redemption 2 به عنوان مورد انتظارترین بازی نام برد. در ادامه با ما همراه باشید!

شاید نتوان در این امر که جدیدترین نسخه از بازی Red dead redemption مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۱۷ است شکی داشت. البته این عنوان هم دارای رقبای قدرتمندی بوده که از God of war می توان به نام برد. اما به طور کلی و به این دلیل که Red dead redemption 2 یک بازی مولتی پلتفرم خواهد بود، می توان آن را بزرگترین بازی سال ۲۰۱۷ معرفی کرد.

همان طور که گفتیم، این بازی مورد انتظارترین بازی سال از نظر کوجیما است. ایشان در مصاحبه با Games Industry International، به این موضوع اشاره کرد که عنوان جهان باز Red Dead Redemption 2 از راکستار گیمز، مورد انتظارترین بازی‌ اش به حساب می‌آید:

اگر بخواهم از بین عناوینی که در آینده منتشر می‌ شوند، مورد انتظارترین آن‌ ها برای خودم را انتخاب کنم، انتخاب من قطعا Red Dead Redemption 2 است.

 

طبق تایید شرکت Rockstar، بازی Red Dead Redemption 2 در پاییز سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌ های نسل هشتمی ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن ۴ عرضه می‌ شود، این در حالی است که عرضه نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی هنوز تایید نشده است. کاربران زیادی با ایجاد یک کمپین، خواستار انتشار این بازی بر روی کامپیوترهای شخصی شدند. باید دید که در سال آینده، راکستار چه سیاستی را در قبال این بازی به کار خواهد بست.


نظر خود را بنویسید

avatar