هیچ چیز جلودار Super Mario Run نیست. تعداد دانلودها به ۵۰ میلیون رسید

هیچ چیز جلودار Super Mario Run نیست. تعداد دانلودها به ۵۰ میلیون رسید

جدیدترین بازی شرکت نینتندو، بازی Super Mario Run همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد. تنها چند روز پیش بود که خبری منتشر کردیم که می گفت این بازی تا به حال ۴۰ میلیون بار دانلود شده. اما این بازی با سرعت بسیار زیادی همچنان در حال رکوردزنی است و طبق آخرین آمار منتشر شده، به دانلود ۵۰ میلیونی رسیده است. هر دو آمار توسط شرکت نینتندو منتشر شد که نشان می دهد آن ها قطعا از نتایج بدست آمده بسیار خوشحال هستند. جالبی این آمار این است که این بازی فعلا فقط برای سیستم عامل iOS در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، شرکت نینتندو امروز اعلام کرد که بازی Super Mario Run 50 میلیون بار دانلود شده. به همین مناسبت هم این شرکت یم کارت هدیه درون-بازی را به کاربران هدیه داده است. شما هم اگر در حال تجربه این بازی هستید، می توانید جایزه خود را از بخش رویدادهای درون بازی دریافت کنید. این بازی در تاریخ ۱۵ دسامبر منتشر شده و تنها در ۹ روز توانسته تا ۵۰ میلیون دانلود را تجربه کند. این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد اما شما در نسخه رایگان تنها می توانید سه مرحله را تجربه کنید و در صورتی که بخواهید مراحل بازی را به طور کامل طی کنید لازم است تا ۱۰ دلار پول پرداخت کنید.

شرکت نینتندو تنها آمار مربوط به افرادی را منتشر کرده که اپ را فقط دانلود کرده اند و هنوز آماری از اشخاصی که برای این بازی ۱۰ دلار پول پرداخت کرده اند را منتشر نکرده است. این بازی در روز عرضه ۱۰ میلیون بار دانلود شد که بسیار بیشتر از بازی Pokemon Go بود. اما نکته ای جالب است، کاهش سهام نینتندو از آن زمان است. کاهشی که همچنان ادامه دارد و این شرکت نقدهای ضعیف بازی Super Mario Run را عامل آن می دهد. شاید اگر شرکت نینتندو آمار تعداد افرادی که برای بازی Super Mario Run پول پرداخته اند را منتشر کند، اطلاعات بهتری در اختیار ما قرار گیرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar