شرکت نینتندو قصد دارد تا هر سال، ۳ بازی موبایل منتشر کند

شرکت نینتندو قصد دارد تا هر سال، ۳ بازی موبایل منتشر کند

همان طور که از اخبار منتشر شده آگاه هستید، شرکت نینتندو با بازی بازی Super Mario Run در حال رکوردزنی است. میزان دانلود این بازی تنها در ۹ روز پس از عرضه به ۵۰ میلیون دانلود رسیده که رکورد جدید محصوب می شود. اما کار به اینجا ختم نمی شود. این شرکت قصد دارد تا هر ساله ۲ تا ۳ بازی را برای گوشی های هوشمند منتشر کند. بازی دیگری که به طور غیر مستقیم برای شرکت نینتندو بود، Pokemon Go نام داشت که آن هم سر و صدای بسیار زیادی را به راه انداخت. این شرکت قصد دارد از سال ۲۰۱۷ به بعد، سالی ۳ بازی را برای گوشی های هوشمند منتشر کند.

طی مصاحبه ای که مدیر عامل شرکت نینتندو با یک مجله ژاپنی داشته، اعلام شد که این شرکت تمرکز ویژه ای را بر روی بازی های موبایلی گذاشته. احتمال می رود نسخه اندرویدی بازی Super Mario Run یکی از این ۳ بازی باشد که در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. می توان از Fire Emblem و Animal Crossing هم از بازی هایی نام برد که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد. بازی Super Mario Run در واقع اولین بازی این شرکت برای گوشی های هوشمند به حساب می آید.

چنین تصمیمی کاملا قابل درک است. زمانی که محصول شما در ۹ روز اول بیش از ۵۰ میلیون دانلود را تجربه می کند، طبیعی است که تمرکز شرکت خود را بر روی بازی های موبایلی بگذارید. مدیرعامل نینتندو اعتقاد دارد که بازی Super Mario Run به راحتی مرز ۱۰۰ میلیون دانلود را خواهد شکست و جزو بازی های پر-دانلود خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar