معرفی و دانلود بازی Angry Birds Blast(اندروید و iOS)

معرفی و دانلود بازی Angry Birds Blast(اندروید و iOS)

کمپانی Rovio با سری بازی های محبوب انگری بردز تاکنون پول زیادی به جیب زده است. هرچند که اکثر کاربران اعتقاد دارند دوره انگری بردز تمام شده و آن را یک بازی تکراری و خسته کننده می دانند، اما Rovio هر چند وقت یکبار با انتشار یک بازی انگری بردز در سبکی جدید سعی دارد کاربرانش را از دست ندهد. اگر پیگیر فیلم های سینمایی هم باشید احتمالا اخبار پیرامون فیلم انگری بردز را هم شنیده اید که توانسته با فروش ۳۵۰ میلیون دلاری، ۵ برابر بودجه اش درآمد کسب کند.

جدیدتری بازی انگری بردز که به تازگی برای سیستم عامل های iOS و اندروید منتشر شده است “Angry Birds Blast” نام دارد و به کلی با سری بازی های قدیمی انگری بردز متفاوت است. در این بازی باید بالن های هم رنگ را در کنار هم بچینید و تنها تعداد محدودی حرکت را در هر مرحله می توانید انجام دهید. سبک این بازی تقریبا چیزی شبیه به سبک بازی کندی کراش می باشد.

برای مثال در یکی از مراحل برای برنده شدن و رفتن به مرحله بعد بازی به شما می گوید تنها با ۱۰ حرکت باید ۲۰ بالن قرمز را بترکانید. برای ترکاندن بالن ها هم لازم است تا با حرکت دادن آنها، تعدادی از آنها را کنار هم بچینید. همچنین برای پیشرفت بیشتر در بازی شتاب دهنده هایی وجود دارد مثل بمب یا موشک و … که باعث تسهیل بازی برای شما می شود.

به طور کلی به دو مدل می توانید این بازی را انجام دهید، یکی بازی بصورت کمپین و مرحله ای است و حالت دیگر چالش های روزانه و هفتگی می باشد. البته هر دو حال سبکی مشابه دارد و فقط چالش های بازی کمی متفاوت است. برای دانلود این بازی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

dl dl

برای دانلود از مایکت اینجا کلیک کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar