اطلاعات تازه ای در رابطه با کیفیت اجرای Resident Evil 7 منتشر شد

اطلاعات تازه ای در رابطه با کیفیت اجرای Resident Evil 7 منتشر شد

به تازگی تهیه کننده عنوان Resident Evil 7 اقدام به انتشار اطلاعاتی درباره کیفیت اجرا شدن بازی بر روی دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت کرده. Resident Evil 7 که جدیدترین عنوان ساخت شرکت کپ کام است، زمان زیادی به عرضه اش باقی نمانده و رفته رفته اطلاعات دقیق تری از این بازی بدست می آوریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

در رابطه با بازی های انحصاری نمی توان برای دو کنسول اظهار نظر کرد. اما در بازی های مالتی پلتفرم، برتری تا کنون با شرکت سونی بوده است و اینگونه بازی ها روی پلی استیشن ۴ به لحاظ کیفی بهتر اجرا شده اند تا کنسول اکس باکس وان. فعلا باید منتظر باشیم تا هیولای مایکروسافت عرضه شود تا ببینیم بازی ها روی آن با چه کیفیتی اجرا خواهند شد. مقایسه کنسول پرو و اسکورپیو از لحاظ سخت افزاری کار بیهوده ای است چرا که اسکورپیو قطعا از لحاظ سخت افزاری کنسول برتر خواهد بود.

اما همان طور که در نسل قبل مشاهده کردیم، این تنها سخت افزار نیست که حرف اول را در صنعت گیم می زند. محتوا مهمترین بخش صنعت گیم است. بخشی که سونی در آن فوق العاده کار کرده و در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه بازی های انحصاری بسیار زیادی برای آن خواهیم بود.

تهیه کننده Resident Evil 7 تایید کرد که بازی برای هر دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ با یک کیفیت اجرا خواهند شد. رزولوشن و نرخ فریم به ترتیب ۱۰۸۰ و ۶۰ خواهند بود و بازی از کیفیت HDR هم پشتیبانی خواهد کرد. سری جدید بازی با توجه به دموهایی که از آن دیده ایم فوق العاده است و واقعا ترس و وحشت را به جان آدم می اندازد. اگر علاقه ای بازی های ترسناک نداشته یا از لحاظ قلبی دچار مشکل هستید، اصلا سمت این بازی نروید. خصوصا نسخه VR آن که واقعا ترس و استرس را به همرا می آورد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar