مشخصات و رندر های جدیدی از گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ منتشر شد

مشخصات و رندر های جدیدی از گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ منتشر شد

گوشی های سری گلکسی A سامسونگ از محبوبترین گوشی های این کمپانی هستند. هرچه به سال ۲۰۱۷ نزدیک می شویم اخبار بیشتری هم از مدل ۲۰۱۷ این گوشی ها منتشر می شود. در ماه نوامبر بود که در خبری گفته شد گوشی A5 مدل ۲۰۱۷ در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. امروز نیز رندرهای جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که تایید کننده خبر پیش یعنی چهار رنگ گفته شده، می باشد. در کنار رندرها مشخصاتی از این گوشی هم ذکر شده که به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ اشاره دارد.

طبق اخبار پردازنده ۸ هسته ای Exynos 7880 با سرعت کلاک ۱٫۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T860 به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی درون این گوشی قرار گرفته است. هر دو دوربین پشت و جلوی گوشی ۱۳ مگاپیکسل می باشند، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در پشت دستگاه قرار گرفته است. با اینکه مدت زیادی از عرضه اندروید ۷ می گذرد، اما احتمالا این گوشی بصورت پیش فرض با اندروید ۶ مارشمالو عرضه شود.

بر اساس اخبار منتشر شده ضخامت گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ تنها ۷٫۸ میلی متر خواهد بود و پورت USB تایپ C نیز برای آن تعبیه شده است. حسگر اثر انگشت نیز در دکمه هوم قرار گرفته است که به نظر بهترین مکان برای این سنسور می باشد. پیش بینی می شود این گوشی مجهز به استاندارد IP68 باشد، این به این معنیست که گوشی تا عمق ۱۰ فوتی به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب دوام می آورد. این گوشی ماه آینده در نمایشگاه CES در کنار گوشی های گلکسی A3 و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد. ما در دیجی شو این نمایشگاه و اخبار آن را پوشش می دهیم و بررسی تخصصی گوشی را پس از رونمایی آنها در دیجی شو نیز منتشر خواهیم کرد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar