آموزش بدست آوردن گیفت کارت رایگان اپل

آموزش بدست آوردن گیفت کارت رایگان اپل

اگر شما صاحب یک آیفون یا یک آیپد باشید، حتما برایتان پیش آمده تا زمانی که در اپ استور در حال گشت و گذار میان اپلیکیشن ها هستید، به اپلیکیشن های پولی برخورد کنید. اپل به دلیل محدودیت های زیادی که در نظر گرفته است امکان نصب اپلیکیشن های پولی را بصورت کرک شده و رایگان خیلی سخت کرده است. البته در حال حاضر برنامه هایی وجود دارند که می توانید توسط آنها اپلیکیشن های پولی زیادی را نصب کنید اما احتمال کرش شدن اپلیکیشن ها و کند شدن دستگاه تان هم وجود دارد.

در این مطلب قصد داریم تا روشی را به شما معرفی کنیم، بتوانید به رایگان یک گیفت کارت ۱۰ دلاری یا بیشتر را بدست آورید و برای خرید اپلیکیشن ها یا پرداخت های درون برنامه ای از آن استفاده کنید.

روش کار بسیار راحت است، ابتدا باید از اپ استور اپلیکیشن Cash for Apps را دانلود کنید. زمانی که اپلیکیشن را باز کنید، می بینید که برنامه ها و بازی ها مختلفی به شما معرفی می شود و به ازای نصب هر کدام از آنها امتیازی به شما داده می شود. با نصب چند اپلیکیشن و بازی که رایگان هستند و برای شما هزینه ای ندارد مقداری امتیاز کسب می کنید و در صورت حد نصاب رسیدن امتیاز شما می توانید امتیازتان را تبدیل به گیفت کارت ۱۰ دلاری کنید. در واقع وقتی به اندازه لازم امتیاز جمع کنید اپلیکیشن در ازای آن به شما کد گیفت کارت می دهد.

برای اینکه راحت تر متوجه شوید اجازه دهید با هم روند بدست آوردن یک گیفت کارت ۱۰ دلاری رایگان را بررسی کنیم. برای یک گیفت کارت ۱۰ دلاری رایگان از طریق این اپلیکیشن لازم است که ۳۰۰۰ امتیاز جمع آوری کنید. از طرفی دانلود اپلیکیشن های پیشنهادی مانند توییتر و اسپاتیفای ۲۸۴ امتیاز به شما می دهد. حالا با نصب اپلیکیشن های بیشتری که پیشنهاد داده شده می توانید به امتیاز ۳۰۰۰ برسید و در نهایت امتیازتان را تبدیل به گیفت کارت کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

dl


 

4
نظر خود را بنویسید

avatar
3 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
miladloverainɓεհՀαδ αƘʍαʆί Recent comment authors
ɓεհՀαδ αƘʍαʆί
مهمان
ɓεհՀαδ αƘʍαʆί

سلام چجوری تبدیلش کنم به گیف کارت اپل

ɓεհՀαδ αƘʍαʆί
مهمان
ɓεհՀαδ αƘʍαʆί

سلام چطوری تبدیل میشه به گیف کارت اپل باتشکر

loverain
مهمان
loverain

هرکاری میکنم نمیتونم ایمیلم رو وارد کنم همش اخطار میده
ممکنه بخاطر ضعیف بودن نت باشه؟؟؟

milad
مهمان
milad

به احتمال زیاد میتونه برای این موضوع باشه .