اطلاعات تازه ای در رابطه با محیط بازی Ghost Recon Wildlands منتشر شد

اطلاعات تازه ای در رابطه با محیط بازی Ghost Recon Wildlands منتشر شد

تنها چند ماه تا عرضه بازی Ghost Recon Wildlands باقی مانده (مارس ۲۰۱۷) و به تازگی اطلاعات تازه ای از این بازی و محصط آن منتشر شده که در ادامه با هم خواهیم خواند. پیش تر اعلام شده بود که این بازی شامل ۲۱ منطقه خواهد بود. حال یکی از سازندگان بازی اطلاعات تازه ای را در رابطه با نحوه ساخت محیط این بازی منتشر کرده که در ادامه باهم می خوانیم.

آقای بنویت مارتینز که طراح ارشد این بازی نیز هست، در وبلاگ یوبیسافت توضیحاتی درباره محیط پویای این بازی داده و اعتقاد دارد بسیار واقع گرایانه است. وی همچنین اضافه کرد که تیم سازنده برای این که درک بهتری از محیط بازی پیدا کنند، سفرهایی به کشور بولیوی داشته اند تا بتوانند محیط های مناسبی را برای Ghost Recon Wildlands طراحی کنند.

تصمیمی که ما از ابندا گرفته بودیم، این بود که بازی را در مناطق کشور بولیوی طراحی کنیم. چرا که معتقدیم مناطق این کشور کاملا مناسب سری بازی های Tom Clancy است. هدفی که ما دنبال می کنیم این است که شما را با فرهنگ و بافت این مناطق بیشتر آشنا کنیم.

یکی از بزرگترین چالش هایی که با آن مواجه بودیم، طراحی محیط دنیای بازی بود. برای دست یافتن به این هدف، به مدت چند هفته به کشور بولیوی سفر کردیم. در این سفر، تیم سازنده ما به چند گروه تقسیم شد که هر گروه مسئولیت یک منطقه را بر عهده گرفت و از تمام مناطق این کشور دیدن کردیم. این موضوع برای ما بسیار مهم بود تا شناخت کاملی از این کشور پیدا کنیم. ما با تهیه حدود ۱۵ هزار عکس و بیش از ۱۰ ساعت فیلم ویدیویی از کشور بولیوی بازگشتیم.

در پایان بهتر است بگویم که هدف اصلی ما طراحی محیطی است که شما از بازی در آن لذت ببرید و همچنین با فرهنگ کشوری مانند بولیوی بیشتر آشنا شوید.

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar