طبق شایعات، اپل قصد عرضه یک آیفون ۷ اس ۵ اینچی با دوربین دوگانه را دارد

طبق شایعات، اپل قصد عرضه یک آیفون ۷ اس ۵ اینچی با دوربین دوگانه را دارد

بر اساس گزارشات جدیدی از چینی ها که سابقه خوبی در پخش کردن خبر ها دارند، اپل تصمیم جالبی در مورد آیفون های سال ۲۰۱۷ گرفته است. هنوز به طور قطعی مشخص نیست که اپل قصد دارد چند مدل آیفون را در سال ۲۰۱۷ معرفی کند اما آخرین اطلاعات درز کرده اشاره دارد که ۳ مدل آیفون در سال ۲۰۱۷ توسط اپل معرفی و عرضه خواهد شد.

طبق گزارشات آیفون های سال ۲۰۱۷ اپل آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نام دارد اما نام دقیق مدل سوم هنوز مشخص نیست. مدل سومی که در شایعات به آن اشاره شده است ۵ اینچی خواهد بود که قاعدتا اندازه اش بین آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس می باشد. مدل های ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی آیفون های سال ۲۰۱۷ نیز در گزارشات دیگری که اخیرا منتشر شده بود نیز تایید شده اند.

بر اساس خبر دیگری که منبع آن تامین کنندگان تایوانی محصولات اپل می باشد، آیفون ۵ اینچی مشخصاتی مشابه به آیفون های ۷ اس و ۷ اس پلاس خواهد داشت. خبر جالب دیگر در مورد این نسخه از آیفون دوربین دوگانه آن است که بر خلاف آیفون ۷ پلاس که دوربین دوگانه اش افقی می باشد، دوربین دوگانه در آیفون ۵ اینچی سال ۲۰۱۷ عمودی خواهد بود. در این خبر عنوان نشده که آیا آیفون ۷ اس هم از دوربین دوگانه بهره می برد و یا ترتیب قرار گیری دوربین دوگانه در آیفون ۷ اس پلاس هم عمودی است یا خیر!

منبع: appleinsider


 

نظر خود را بنویسید

avatar