اپل علت خالی شدن ناگهانی شارژ آیفون های ۶ اس را اعلام کرد

اپل علت خالی شدن ناگهانی شارژ آیفون های ۶ اس را اعلام کرد

همانطور که ممکن است شنیده باشید، اپل یک برنامه برای تعمیر گوشی های آیفون ۶ اس که به طور تصادفی خاموش می شوند در نظر گرفته است. برنامه اساسا بر روی تعویض باتری های کهنه با جدید تمرکز دارد، اما اگر می خواهید  علت دقیق خاموش شدن گوشی های آیفون ۶ اس را بدانید، اپل به شما پاسخ خواهد داد.

در وب سایت چینی شرکت اپل نوشته شده است که:

ما دریافتیم که تعداد کمی از آیفون ۶ اس های تولید شده در ماه سپتامبر و اکتبر تولید شده است، اجزای باتری آن در هنگام مونتاژ در معرض هوا قرار گرفته است. در نتیجه باعث می شود که باتری به سرعت کاهش یافته و گوشی به صورت ناگهانی خاموش شود.

شرکت اپل گفته است که با وجود خاموش شدن ناگهانی این گوشی ها آنها همچنان کاملا امن است.

این مهم است که بدانید این مسئله مربوط به ایمنی نمی باشد. ما همچنان می خواهیم که مشتریان ما بدانند که آیفون در یک شرایط خاص خاموش می شود، مانند قرار گرفتن در دمای بسیار پایین. برای بعضی از کاربران آیفون ممکن است این خاموش شدن های گوشی کمی غیرمنتظره باشد، اما آنها دستگاه هایی هستند که برای ولتاژ پایین طراحی شده است.

امیدواریم این توضیح مشتریان ما را قانع کرده باشد، به ویژه پس از اتفاقاتی که برای گوشی نوت ۷ اتفاق افتاد و این گوشی دوباره برای تعمیر فراحوانی شد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت اپل از شرایط تعویض باتری گوشی آیفون ۶ اس خود مطلع شوید.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar