رندرهای جدید LG G6 نشان دهنده طراحی ای شبیه به G5 است

رندرهای جدید LG G6 نشان دهنده طراحی ای شبیه به G5 است

اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه LG G6 برای غلبه بر سامسونگ گلکسی اس ۸ باید در اواسط اسفند ماه امسال عرضه گردد. سال گذشته گوشی G5 در ۳ اسفند معرفی شد اما حدود یک ماه طول کشید تا وارد بازار شود. گلکسی اس ۷ هم در همین روز معرفی شد اما مدت زیادی طول نکشید که وارد بازار شد. امسال شرکت ال جی می خواهد گوشی پرجمدار خود را به عنوان اولین گوشی سال وارد بازار کند.

امروز ما برای اولین بار توسط @ShaiMizrachi توانستیم نگاهی به رندر LG G6 بیاندازیم، قبلا توسط @ShaiMizrachi توانشته بودیم رندرهای مدل های مختلف سامسونگ و ال جی را ببینیم. طراحی این گوشی شبیه به G5 بوده و از مشخصات آن می توان به دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشتی که زیر دوربین قرار دارد اشاره کرد. سوال بزرگ که ذهن همه را مشغول کرده است درباره این بوده که آیا این گوشی هم مانند G5 ماژولار خواهد بود؟ طراحی ماژولار ال جی با گوشی های سری موتو Z لنوو و موتورولا قابل مقایسه نیست. متاسفانه رندر این گوشی تصویر واضحی از ماژولار بودن یا نبودن این گوشی پرچمدار به ما نمی دهد.

چیزی که ما می بینیم صفحه نمایشی بین ۵٫۳ تا ۵٫۵ اینچی می باشد که دارای رزولوشن ۱۴۴۰x2560 است. پردازنده این گوشی اسنپ دراگون ۸۲۱ و یا اسنپ دراگون ۸۳۵ SoC بوده و مجهز به ۶ گیگابایت رم می باشد. به لطف طراحی ماژولار LG G5 این گوشی دارای یک باتری قابل تعویض ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.

منبع: phone arena


 

نظر خود را بنویسید

avatar