سامسونگ به زودی گوشی های نوت ۷ کشور کره جنوبی را ار دسترس خارج خواهد کرد

سامسونگ به زودی گوشی های نوت ۷ کشور کره جنوبی را ار دسترس خارج خواهد کرد

کره جنوبی، خانه شرکت بزرگ سامسونگ، به زودی گوشی های نوت ۷ را از این کشور جمع آوری خواهد کرد. جالب است بدانید با اینکه سامسونگ بسته های خوبی را برای بازگرداندن این گوشی در نظر گرفته بود، نرخ برگرداندن نوت ۷ در کشور کره جنوبی از دیگر کشورها کمتر بوده است. سامسونگ همچنین تدبیر خاصی را برای محدود کردن این گوشی هم در نظر نگرفت. شرایطی که شاید به زودی تغییر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید!

همان طور که حتما تا امروز خبردار شده اید، سامسونگ طی یک بروزرسانی که در اروپا و آمریکا منتشر کرد، نوت ۷ را از دسترس کاربران خارج ساخت. این بروزرسانی از وصل شدن گوشی به ایستگاه های مخابراتی جلوگیری کرده و همچنین مانع شارژ شدن گوشی می شود.

اما بروزرسانی که در کشور کره منتشر شد، به گوشی اجازه می دهد تا حداکثر تا ۶۰% شارژ شود. حدود ۹۵۰٫۰۰۰ واحد گلکسی نوت ۷ در کره به فروش رفته که کاربران از حدود ۱۴۰٫۰۰۰ واحد هنوز هم استفاده می کنند. سامسونگ با این هدف که استفاده از نوت ۷های باقی مانده در بازار را بیش از پیش محدود کند، یک بروزرسانی جدید منتشر خواهد کرد که استفاده از این گوشی ها را محدود می کند.

یکی از اوپراتورهای کشور کرده با عرضه چنین بروزرسانی برای نوت ۷ موافقت کرده اما دو اوپراتور دیگر با چنین تصمیمی موافق نیستند. ضمنان قرار بر این شده که برنامه تعویض این گوشی تا آخر ماه ژانویه ادامه پیدا کند تا کاربرانی که هنوز هم از این گوشی استفاده می کنند، فرصت کافی برای پس دادن گوشی پیدا کنند. در حال حاضر این برنامه های تشویقی به کاربران اعتباراتی می دهند تا در خرید گوشی های Galaxy S8 and Galaxy Note 8 به آن ها کمک کند.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar