فهرست پرفروش ترین های انگلستان منتشر شد! ۳ هفته متوالی در صدر !

فهرست پرفروش ترین های انگلستان منتشر شد! ۳ هفته متوالی در صدر !

یکی از عجیب ترین اتفاقاتی که امسال افتاده، صدرنشینی متوالی Call of duty: Infinite warfare است. این بازی که با نقدهای معمولی و ضعیفی از سوی کاربران مواجه شد، ۳ هفته متوالی است که در کشور انگلستان صدرنشین است و فروش خوبی را تجربه می کند. بسیاری دلیل این “موفقیت” را عرضه نسخه Remaster شده Modern Warfare به همراه Infinite warfare می دانند. بسیاری از گیمرها خاطرات زیادی با آن بازی فوق العاده دارند بنابراین فروش بالای این بازی تاثیر مستقیمی روی فروش Infinite warfare گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادام مطلب همراه ما باشید!

این قطعا یک دسامبر ندای وظیفه‌ای است. Infinite Warfare اکتیویژن در سه هفته گذشته به صورت متوالی در رده نخست جدول فروش قرار گرفته است. این عنوان در هفته گذشته و در هفته فروش کریسمس رده نخست را بدست آورد و چنین به نظر می‌ رسد که Call of Duty: Infinite Warfare آخرین چارت سال ۲۰۱۶ را نیز از آن خود کرده و برای سومین هفته متوالی، پرفروش ترین عنوان انگلستان لقب گرفته. این در حالی است که دو عنوان قبلی سری بازی های COD نیز همین جایگاه‌ ها را در این بازه زمانی به دست آورده بودند.

FIFA 17 الکترونیک آرتز نیز برای سومین هفته متوالی در رده دوم جدول فروش قرار گرفته است. پس از این بازی، باز هم عنوانی دیگر از الکترونیک آرتز به نام Battlefield 1 را مشاهده می‌کنیم که در رده هفته پیش خود باقی مانده است. این مسئله دقیقا برای Watch Dogs 2 یوبی‌سافت نیز صدق می‌کند که برای دومین هفته متوالی در رده چهارم جدول قرار گرفته است. Grand Theft Auto 5 راک استار که در هفته‌های پایانی سال حسابی خود را در جمع پر فروش ترین‌ها قرار داده است نیز توانسته رده هفته پیش خود را حفظ کند و این نشان می‌دهد مردم چقدر بازی کردن عنوان قدیمی تر GTA 5 را در تعطیلات دوست دارند. شما می توانید لیست کامل را از اینجا ملاحضه فرمایید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar