تمرکز اصلی گلکسی اس ۸ بر روی دستیار هوشمند آن خواهد بود

تمرکز اصلی گلکسی اس ۸ بر روی دستیار هوشمند آن خواهد بود

با توجه به شایعات منتشر شده، جدیدترین محصول شرکت سامسونگ (Galaxy S8) قرار است توجه ویژه ای به دستیار هوشمند خود داشته باشد. با توجه به خبری که در وبسایت SamMobile منتشر شده، Bixby نام این دستیار هوشمند است که در تمام سیستم قابل دسترسی بوده و جایگزین S Voice خواهد شد. این وبسایت مثال هایی از قابلیت های این سیستم هوشمند هم برای کاربران آورده که در ادامه مطلی با هم خواهیم دید!

SamMobile در ادامه مثالی از قابلیت های آن زده. به طور مثال اگر در اپلیکیشن Gallery باشید و بخواهید تعدادی عکس با مشخصات خاص را پیدا کنید، Bixby این کار را برای شما انجام خواهد داد. این دستیار هوشمند همچنین دارای آگاهی محتوایی است و با توجه به محتوا به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

Bixby کمک بسیار زیادی به سامسونگ خواهد کرد تا در ضمینه هوش مصنوعی قابلیت رقابت با Siri شرکت Apple، کورتانای شرکت مایکروسافت، و Google Assistant را داشته باشد. یکی از نقاط قوتی که این دستیار هوشمند یدک می کشد، توسعه آن توسط Viv است که سابقا Siri را برای شرکت اپل توسعه داد. ظاهرا کاربران بسیار راحت تر می توانند با Bixby ارتباط برقرار کنند تا با دستیاران صونی دیگر.

طبیعی است که با پیشرفت روز به روز تکنولوژی، دستیاران صوتی هم پیشرفت های بسیار زیادی می کنند. اما این امر که عرضه گلکسی اس ۸ تا ماه آپریل به تعویق افتاده، احتمالا باعث تاخیر در توسعه و  عرضه Bixby خواهد شد. SamMobile همچنین اعلام کرده که اپلیکیشن های از پیش نصب شده هم دچار تغییراتی خواهند شد که با طراحی گوشی های سامسونگ هماهنگ باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar