تصاویر با کیفیت درز کرده از گوشی های گلکسی A3 و A5 مدل ۲۰۱۷ را مشاهده کنید

تصاویر با کیفیت درز کرده از گوشی های گلکسی A3 و A5 مدل ۲۰۱۷ را مشاهده کنید

در روزهای اخیر تصاویر متعددی از رندرهای کوشی های سری A مدل ۲۰۱۷ سامسونگ در اینترنت پخش شد که ما نیز در دیجی شو آنها را منتشر کردیم. اما امروز تصاویر واضحی از این گوشی به بیرون درز کرده است که پشت و روی گوشی های A3 و A5 مدل ۲۰۱۷ را در رنگ های مشکی، آبی و طلایی به خوبی نشان می دهد.

با وجود اینکه طراحی هر دو گوشی A3 و A5 بسیار نزدیک به هم هستند، تفاوت آنها در اندازه صفحه نمایش است که A5 با مدل نامبر SM-A520 صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ و A3 با مدل نامبر SM-A320 صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ دارند.

انتظار می رود گلکسی A5 با پردازنده هشت هسته Exynox 7880 به همراه ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی قابل ارتقا ۳۲ گیگابایتی عرضه شود. همچنین پیش بینی شده این گوشی دارای ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت باتری باشد. از طرف دیگر گوشی گلکسی A3 که مدل ضعیف تری می باشد احتمالا دارای پردازنده هشت هسته ای Exynos 7870 با دو گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی(قابل ارتقا) به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد.

همچنین دیروز سامسونگ به وضوح اعلام کرد که گوشی ها گلکسی A سال ۲۰۱۷ ضد آب خواهند بود، اما مشخص نیست که آیا این قابلیت مشمول تمام مدل های سری گلکسی A می شود یا خیر! همانطور که در تصاویر پیداست این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و البته صورتی در ۱۶ دی ماه بصورت رسمی معرفی خواهد شد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar