پیامی که اپلیکیشن Messages آیفون را به طور دائم از بین می برد، شناسایی شد

پیامی که اپلیکیشن Messages آیفون را به طور دائم از بین می برد، شناسایی شد

اگر یادتان باشد، چند ماه پیش خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه یک ویدئوی ساده چند ثانیه ای می تواند آیفون شما را Freeze کند. این اتفاق آنقدرها هم جدی نبود چون پس از یک Reset کردن معمولی دوباره می توانستین از گوشی خود استفاده کنید. اما جدیدا باگی در اپلیکیشن Messages گوشی های آیفون پیدا شده که می تواند این اپ را برای همیشه از دسترس خارج کند. مشکل کار آنجاست که حتی Hard reset هم نمی تواند مشکل را برطرف کند. پس بهتر است مواظب باشید چه فایلی را در این اپلیکیشن باز می کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

این فایل از طریق iCloud Drive در حال گسترش بوده و اپلیکیشن Messages را در iOSهای ۹ تا ۱۰٫۲٫۱ (بتای ۱ و ۲) را به طور کامل از دسترس خارج می کند. این اتفاق زمانی اتفاق می افتد که شما روی فایل ارسالی کلیک می کنید و اپلیکیشن قابل به باز کردن آن نبوده و در نتیجه اپلیکیشن قفل می کند. شما به سادگی می توانید از قسمت Multitasking اپ Messages را از حالت اجرا خارج کنید اما زمانی که دوباره می خواهید وارد آن شوید، با یک صفحه سفید مواجه شده و پس از مدتی به صفحه Home باز خواهید گشت.

جالب اینجاست که حتی Hard reset هم نمی تواند این مشکل را برطرف کند. بسیاری حتی چند بار گوشی خود را خاموش و روشن کرده اند و باز هم موفق به برطرف کردن مشکل نشده اند. در نهایت باز کردن این فایل باعث می شود که افراد دیگر نتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. بنابراین اگر فایل بزرگی را از طریف پیام دریافت کردید آن را باز نکنید تا اپل در آپدیتی به این مشکل رسیدگی و آن را برطرف کند.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar