چینی ها رندرهای جدیدی از گوشی سرفیس مایکروسافت را منتشر کردند

چینی ها رندرهای جدیدی از گوشی سرفیس مایکروسافت را منتشر کردند

ما در حال حاضر معتقدیم که تصاویر منتشر شده جعلی بوده چرا که برند کارل زایس ار سال ۲۰۱۳ تاکنون هیچ فعالیتی نداشته است، با این حال تصاویر این دستگاه می تواند از نمونه اولیه های قدیمی باشد که شبیه به گوشی های لومیا می باشد.

یک تلفن هوشمند معرفی نشده توسط مایکروسافت با نام تجاری سرفیس در چین ظهور کرده است. این تصاویر در سایت Weibo که جایگزین فیسبوک در چین می باشد منتشر شده است.

با این حال، ما نمی توانیم بگوییم که گوشی که در این تصاویر ظاهر شده است بر اساس شایعاتی که در این سال ها منتشر شده است سرفیس است یا نه. در گذشته نیست بارها تصاویری منتشر شده بود اما این برای اولین باز است که از برند سرفیس ظاهر شده است.

شایان ذکر است که این تصاویر زمانی منتشر شده شده که مایکروسافت برای تولید گوشی های سرفیس با شرکت پگاترون قرارداد امضاء کرد. در حالی که روشن است، مایکروسافت هنوز تصمیم قطعی برای ورود به بازار گوشی های هوشمند نگرفته است. ردموند در حال تغییر این استراتژی است و به احتمال زیاد گوشی سرفیس در مرحله اول قرار دارد.

یکی از مقامات رسمی مایکروسافت گفته است که تاریخ رونمایی از سرفیس به این زودی ها نخواهد بود و براساس گزارشات قبلی این تاریخ اواخر سال ۲۰۱۷ می باشد، اما ما تعجب نخواهیم کرد اگر رونمایی از این گوشی در سال ۲۰۱۸ انجام شود.

خوب اگر این تصاویر نمونه های وافعی گوشی سرفیس مایکروسافت باشد، حداقل ما می دانیم که باید چه انتظاراتی از اپل داشته باشیم.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar